Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 02.05.2011, 14:27   #37
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

Plan jest taki by dało się dalej postawić moto na centralce by koło tylne było choćby 1cm w górze (choć i centralke da się przedłużyć )

Wróciłem o 5 rano z garażu Mierząc skoki zawieszenia tylnego w AT, podkładając różne amory bez sprężyn.



Czułem to już dawno że ten tylko skok 220mm to se można między bajki włożyć
Seryjny amor po wymontowaniu sprężyny mierzony zupełnie wyciągniety na centralnej stopce,






a drugi pomiar gdy moto stoi na kołach i siedzimy na nim i gumowy odbojnik amora jest maxymalnie ściśniety



i się już nie ugina to 17cm Lekka bida jak dla mnie.

Afri Czoper

Ostatnio edytowane przez rambo : 03.05.2011 o 16:45
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Sprężyna amora- czym malować?? Marcin-BB Rama, zawieszenia, napęd 14 10.02.2014 10:43
Poszukiwana sprężyna do rd04. Seryjna. z tylnego amora rambo Wszystko dla Afryki 4 21.09.2011 13:39


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:52.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.