![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 52 min 29 s
|
![]()
Tez czytalem na forum Lc8 ze zajebiste opony.Kupie je jako nastepne.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Jaki świeży jaki świeży ??
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,729
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 3 tygodni 11 godz 52 min 29 s
|
![]()
W zeszłym roku założyłem TrailAttack do swojej Afryczki i zrobiłem na nich wyjazd do Serbii zużycie po 5000 km niewielkie. Moim zdaniem są to opony porównywalne do Anakee 2 ale bardziej szosowe. Na mokrym trzymają tak jak Anakee, na suchym raz mi w zakręcie odjechał tył ale szczerze mówiąc nie wiem czy przyczyna leżała w oponach. Na glebie się nie skończyło na szczęście. Ich zaletą jest to że mniej hałasują niż Anakee (mimo że Anakee należą do cichych) , wadą - lekkie szimi w zakresie 50-60 km/h przy puszczonej kierownicy. Dokładnie taki sam efekt miał jeden z klientów który kupił te opony do DL650 i słyszałem o kilku innych przypadkach u użytkowników DL - moim zdaniem to nie ma wpływu na jazdę.
Jeśli chodzi o opony dętkowe/bezdętkowe to zasada jest jedna. Każdą oponę bezdętkową można założyć na felgę dętkową pod warunkiem że założymy do niej dętkę. Niektórzy producenci wychodzą z założenia że nie opłaca się produkować dwóch wersji opony - bezdętkowej i dętkowej i w związku z tym jest jedna wersja, którą oznaczają TL (bezdętkowa) albo TL/TT (bezdętkowa/dętkowa). Przykładem jest np Michelin Anakee. Zresztą na wielu oponach bezdętkowych możecie znaleźć napis "On tube type rim fit tube" czy coś w tym stylu .... Podstawowa i czasmai jednyna różnica między oponą dętkową a bezdętkową jest taka że bezdętowa opona posiada wewnątrz dodatkową warstwę butylową.
__________________
Hubert |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,547
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
![]() Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 44 min 56 s
|
![]()
Potwierdzam. Mam w DLu TrailAttacki i są zajebiste na asfalcie, a w terenie mniej. Shimmi owszem, ale tylko przy pełnym załadunku (baba i kufry) i wolnej jeździe. Jazda solo i paskudny efekt znika. Ponoć powodem był osłabiony kord, ale niby już to poprawili.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2010
Miasto: Gdańsk
Posty: 60
Motocykl: RD07a
Przebieg: 50,000
![]() Online: 4 dni 15 godz 50 min 43 s
|
![]()
Mam jeszcze jedno pytanie jak wygląda zakładanie i zdejmowanie takich bezdentkowych opon jak Trail Attack z koła Afryki. Słyszałem opinie ze owszem da się założyć i fajnie jeździc ale jak złapię gdzieś gumę to nawet Bóg mi nie pomoże to zdjąć zmienić dętke i założyć.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,661
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 2 dni 7 godz 52 min 6 s
|
![]()
No fakt, jak nie masz łyżek to będzie ciężko. Ale jak masz to bym w to Pana Boga nie angażowal...
__________________
Jeśli sądzisz, że potrafisz to masz rację. Jeśli sądzisz, że nie potrafisz – również masz rację. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 52 min 29 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Gliwice
Posty: 17
Motocykl: RD04
![]() Online: 2 dni 2 godz 53 min 52 s
|
![]()
Jak jest z rozmiarmi w RD04, mam stare dunlopy 130/90.
Powinienem kupować 130/80 czy 140/80? |
![]() |
![]() |