![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Zielona Góra
Posty: 216
Motocykl: 950 SE
![]() Online: 3 tygodni 4 dni 9 godz 36 min 30 s
|
![]()
jeśli dobrze zrozumiałem te 7 cm to różnica między pomiarem statycznym (sam motocykl) a pomiarem z jeźdźcem? i czy 30% przyjmujesz na przód i tył?
tego nie rozumiem Ostatnio edytowane przez oskar_z : 14.04.2011 o 14:19 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
30% z 22m skoku. Czyli róznica miedzy motocyklem na centralnej stopce np a drugi pomiar jak na nim siedzisz. Powinny się zawierać w te 7~10cm.
Drugi pomiar tak samo ino bez kierowcy. Przód tył m wiare po równo |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wtrysk w Afryce | Wojak | Układ elektryczny i zapłonowy | 105 | 24.06.2024 21:30 |
H4 w Afryce | Kuba | Wszystko dla Afryki | 85 | 02.08.2018 22:26 |