![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
możliwie zbliżonym do fabrycznego (110/100/18), nie pamiętam jaki rozmiar dokładnie mam u siebie ale jak inny niż to nieznacznie.
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2010
Miasto: Łódź
Posty: 603
Motocykl: Ansfaltowy pedał
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 11 godz 5 min 12 s
|
![]()
A teraz pytanie do panów fachmanów od opon, czy mitas E09 jest oponą kierunkową bo spostrzegłem strzałki i napis rotation, a na TKC 80 strzałka i napis front, tę drugą założyłem odwrotnie, a nie chce mi się zmieniać w końcu to kostka i jakby nią nie obracać bieżnik taki sam - czy może się mylę i ma to znaczenie
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2010
Miasto: Wrocław
Posty: 85
Motocykl: 990 adv
![]() Online: 1 tydzień 2 dni 4 godz 18 min 44 s
|
![]()
Kostka może wygląda tak samo ale układ karkasu może być kierunkowy. Pamiętaj że o ile tylna guma pracuje bardziej przy przyspieszaniu to przednia przy hamowaniu - tym samym może się okazać że nieświadomie pogorszyłeś sobie własności opony i własne bezpieczeństwo.
Skoro fabryka narysowała strzałkę to pewnie jakiś powód był. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: Siemiatycze
Posty: 209
Motocykl: RD07
Przebieg: 40 000
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 tydzień 3 dni 16 godz 16 min 8 s
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Klub morsów i innych popaprańców | felkowski | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 2 | 06.03.2010 17:30 |