|
|
|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#11 |
|
Dołączył: 28.5.2006
![]() |
szparag, malowałeś cylindry?
Jakieś takie czarne na fotce są ![]() Na lata 87-88, zobaczymy jak będzie z resztą stylizacji
__________________
Navigare necesse est vivere non est necesse. Ostatnio edytowane przez MaRP : 01.03.2011 o 23:41 |
|
|
|
|
|
#12 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Wrocław
Posty: 49
Motocykl: Honda CB500 .. Twin :)
Online: 6 dni 11 godz 20 min 48 s
|
A jakże, dumna stylizacja a'la transalp black engine edition
|
|
|
|
|
|
#13 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 1,501
Motocykl: LC4
Przebieg: ...
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s
|
Dokładnie
![]() Silnik był niestety wyszkiełkowany, więc malowanie było konieczne, wymyśliłem sobie , że skoro trampek ma czarny, to ten też będzie czarny, ale ze srebrnymi deklami ![]() Reszta jak na razie pozostaje w oryginale, czyli TA 87. Tak naprawdę to motocykl mojej kobity i srebrne dekle to jej pomysł, ja chciałem wszystko na czarno
Ostatnio edytowane przez Dzieju : 19.02.2013 o 14:16 |
|
|
|
|
|
#14 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,909
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s
|
Ja tam wierze w pomysly Franza
|
|
|
|
|
|
#15 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,893
Motocykl: LC 4
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 2 min 4 s
|
No to skoro piec konkretny, to teraz tylko szykować kapuste na dobre zawieszenie.
|
|
|
|
|
|
#16 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 1,501
Motocykl: LC4
Przebieg: ...
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s
|
Co do zawiasu, to tak jak pisałem wyżej, mam bebechy ze starej XR i spisuje się o niebo lepiej niż oryginał Trampek. Dalej nie jest rewelacyjnie, ale spokojnie wystarczy.
Zapier.. :yaho: Na gaźnikach z trampka, dostał super dołu , Z 2 z gazu bez najmniejszego zawahania idzie na gumę i osiąga bez stresu 170, dalej nie próbowałem k: . Trzeba jeszcze co nieco dopracować i będzie super ![]() Tylko teraz się boję o moją kobitę ![]() Pozdrawiam A teraz troszkę fotek : ![]() Zbiorniczek, trzeba było zmienić i przenieść . ![]() Wydech trzeba było przespawać . Ale było warto k: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() O reszcie problemów, oraz strojeniu, napiszę po jazdach próbnych
Ostatnio edytowane przez Dzieju : 19.02.2013 o 14:17 |
|
|
|
|
|
#17 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 1,501
Motocykl: LC4
Przebieg: ...
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s
|
Z dyszami doszedłem do ładu i składu
przód 128, tył 130, Dostał lepszej góry k: . Przydało by się wpakować jakieś 40 lub ciut większe na wolne obroty, bo teraz musi mieć po 3,5 obrotu na składach, ale świece śliczne kakaowe ![]() Dzisiaj testy, leśno drogowe ![]() Pozdrawiam Testy wypadły pozytywnie . Moim zdaniem. Pozwolę sobie . Zawezwać (raczej poprosić) dwie osoby z tego forum, które miały ostatnio sposobność troszkę skosztować mojej wydumki , o wyrażenie, choćby jednym słowem opinii ![]() . Z góry dziękuję, za każdą odpowiedź. Pozdrawiam Ostatnio edytowane przez Dzieju : 19.02.2013 o 14:18 |
|
|
|
|
|
#18 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2008
Miasto: Śląsk
Posty: 1,002
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: rośnie
Online: 3 tygodni 4 dni 52 min 48 s
|
Przeżyli?
hehehe
__________________
Pozdro
|
|
|
|
|
|
#19 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 1,501
Motocykl: LC4
Przebieg: ...
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s
|
Chyba tak
![]() .
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Kierowca bombowca
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kraków
Posty: 2,570
Motocykl: RD07a
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 19 godz 56 min 4 s
|
No dobra, jako że mnie wywołano do tablicy, to grzecznie idę
. Szparagowy wynalazek robi bardzo fajne wrażenie od samego początku. Silnik Afry w lżejszym Trampku = żwawsze moto. Bardzo ładnie się zbiera, na ruch manetki reaguje trochę dynamiczniej niż AT, mocno ciągnie z samego dołu. Ale (moim zdaniem) jeszcze większy plus to zmotana przednia zawiecha - jest dzięki niej sztywniejszy, nie buja się, ani nie pływa, idzie jak po sznurku. Jakość jazdy po dziurawej drodze na 5+. Bueno
__________________
AT RD07A, '98, HRC Ostatnio edytowane przez jochen : 14.03.2011 o 18:03 |
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Amortyztor tył do Transalpa 650 | gumbas24h | Inne - dyskusja ogólna | 7 | 13.10.2012 21:43 |