![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Köln/Opole
Posty: 228
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 dzień 6 godz 58 min 58 s
|
![]()
Co to za dziwadztwa orginalny did 124 na orginalnych zebatkach 16-45 startuje zawsze na 20 zabku ja juz to 3 razy zmienialem chodzi mi o rd07 wszystko w afri bez zmian u mnie.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Podpisuje sie pod textem didżej one. po 1000km od wymiany podciagam na 21. po 12 000km zmieniam przednią zebatke i dalej ustawiam na 21 i tak do 24/25 000km. może te blaszki od regulacji są różne jakies..? kolega kurier co maże łańcuch smarem grafitowym dociaga je do 39 ząbka
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Piast Kołodziej
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Toruń
Posty: 1,890
Motocykl: RD03
![]() Online: 2 tygodni 17 godz 44 min 37 s
|
![]()
Ja po niecalych 9kkm podciagnalem na 20, bylo na 17 od nowosci.
Cytat:
Uzywam RK i JT Sprockets, i 'smaruje' sprayem ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
luz łańcucha? | kamol | Rama, zawieszenia, napęd | 12 | 16.05.2008 23:25 |