![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Częstochowa
Posty: 1,376
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 3 tygodni 4 godz 47 min 14 s
|
![]()
jest trochę motki. Cięcia i spawania, ale air box się nie rusza.
Jak macie pytania to dajecie je w tym temacie ![]()
__________________
"Ja się nie ścigam, więc nikt mnie nie dogoni." |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Raczyce/Wrocław
Posty: 2,012
Motocykl: RD04
Przebieg: 3 ....
![]() Online: 1 miesiąc 21 godz 56 min 54 s
|
![]() Cytat:
![]() co zmieniałeś ? wysokość , kości? jaki to amor od którego KTMa i ile kosztował...? ja muszę u siebie coś wsadzić i nie bardzo mam za co i co - więc jakieś prace i zakupy rozsądne zrobić ...
__________________
AKTUALNIE SZUKAM PRACY!!! ale nadaję się tylko na szefa ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: PRZEWORSK
Posty: 412
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 tygodni 1 dzień 23 godz 43 min 39 s
|
![]()
No, a to jest mój nabytek
KTM TYŁ MÓJ.jpg W kwestii pytań, to szanowny Panie Kubo, może pokusił byś się o taki przewodnik z dokumentacją foto, jeśli oczywiście posiadasz, co trzeba porzeźbić żeby tego skurczybyka włożyć. A może nawet publikację do Afripedii - tak dla potomnych. Wyżej pisałeś również, że możesz kości dorobić, czy to jest aktualne ![]() Równocześnie pracuję nad przodem i tyłem, i nurtuje mnie jeszcze taka kwestja: Czy najpierw zrobić przód i dopiero później zakładać tył tak żeby dopasować geometrię, czy może na odwrót. Ze względu na moje (178 cm wzrostu) nie chciałbym, żeby moto poszło za dużo do góry. Gdybym miał bliżej to po prostu bym do Ciebie przywiózł sprzęta a tak to pozostaje mi tylko powyższa prośba i zdanie się na umiejętności mojego mechanika tudzież innych złotych rączek. Nie daj się prosić ![]() ![]() Cytat:
http://allegro.pl/ktm-lc4-620-640-am...368443696.html za 385 z przesyłką. I tak jak ty nie bardzo wiem co dalej.
__________________
1) Cztery koła poruszają ciało, a dwa duszę. 2) Szczury są jak ludzie, choć odwrotnie może być. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Częstochowa
Posty: 1,376
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 3 tygodni 4 godz 47 min 14 s
|
![]() Cytat:
![]() ![]() Cytat:
![]() Kości mogę zrobić nie ma problemu. Ja mam 180cm i po zmianie zawieszenia AT była za wysoka. Jeśli włożysz ten tył, który kupiłeś, nie będziesz mógł opuścić motocykla na tyle, żeby przy oryginalnym fotelu nogi starczały do ziemi. Powodem jest większy skok amortyzatora i po prostu mógłbyś uderzać kołem o błotnik. Możesz wyciąć fotel- ale nie wiem czy będzie wygodnie. Wszystko zależy co chcesz zbudować... ![]()
__________________
"Ja się nie ścigam, więc nikt mnie nie dogoni." Ostatnio edytowane przez Kuba : 28.12.2010 o 15:00 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
![]() Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: PRZEWORSK
Posty: 412
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 tygodni 1 dzień 23 godz 43 min 39 s
|
![]() Cytat:
Jak wiesz zmieniam również przód. Ze wstępnych pomiarów wynika, że lagi jako całość są dłuższe o około 6 cm od oryginałów. Myślę że będzie można je opuścić trochę na półkach. Siedzenia oryginalnego nie mam, PICT7801.jpg tak, że teraz w "trampkach" do ziemi dostaję z zapasem, a w Tech3 jest jeszcze lepiej bo podeszwę mają mega grubą. Trochę mnie nastraszyłeś tym że po modyfikacji w ogóle nie dostanę do ziemi. W najgorszym przypadku wrócę do oryginału, i będzie do sprzedania cały zestaw. Chyba że zdołam dopasować inny amortyzator do tyłu, lub zmodyfikuję oryginalny (o ile to możliwe), tak żeby po wymianie przodu była zachowana geometria. No nic, idę na żywioł i zamawiam u Ciebie te kości. Więcej w sprawie kości na ![]() I jeszcze takie osobiste pytania: A ty swoją sprzedałeś właśnie z tego powodu? Jak bardzo uciążliwa była jej wysokość jej wysokości Africi?
__________________
1) Cztery koła poruszają ciało, a dwa duszę. 2) Szczury są jak ludzie, choć odwrotnie może być. Ostatnio edytowane przez BIAŁY : 29.12.2010 o 14:48 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Częstochowa
Posty: 1,376
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 3 tygodni 4 godz 47 min 14 s
|
![]() Cytat:
Nie będzie tak źle ![]() Ja sprzedałem, bo chciałem sprzedać. Budowanie jest fajniejsze ![]() Czasami brakowało nóg, reszta jest ok. Sprawność terenowa jest dużo większa. ![]()
__________________
"Ja się nie ścigam, więc nikt mnie nie dogoni." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
![]() Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: PRZEWORSK
Posty: 412
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 tygodni 1 dzień 23 godz 43 min 39 s
|
![]() Cytat:
Teraz już tylko 184.jpg później [dblpt]kac[dblpt].gif i byle do wiosny ![]()
__________________
1) Cztery koła poruszają ciało, a dwa duszę. 2) Szczury są jak ludzie, choć odwrotnie może być. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
regeneracje tylnego amora | bartol | Rama, zawieszenia, napęd | 15 | 01.09.2012 17:27 |
Poszukuję amora tylnego do RD 03 | Tatuś | Wszystko dla Afryki | 2 | 23.09.2011 17:38 |
Szukam tylnego amora. | Lepi | Rama, zawieszenia, napęd | 9 | 02.09.2011 14:40 |
Demontaż tylnego amora. | mrdracul | Rama, zawieszenia, napęd | 3 | 11.03.2011 12:31 |