![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
![]()
Widzialem w wekkend to cos skrobne od siebie. Oczywiscie o XC...
- Motocykl w cenie BWM, wiec nie jest dobrze. - Napewno wykroi troche ciasta BMW... fenks gad - Ma pare fajnych rzeczy - waska dupe, wygodne siedzenie, mocny silnik - Motocykl jest stworzony dla pozerow ktorzy mieli Wildstary a teraz sie przesiedli na GSy. Wielu sie nie przesiadzie na XC, bo nie ma niebieskiego smigielka uber ales. - Wyglada off a bedzie sluzyl w 95% na autobahnie - London-Malaga, Hamburg-Split itd. Bedzie sie sprzedawal. - Mam nadzieje, ze wykonanie bedzie lepsze niz poprzednie modele. PS. Bardzo mnie to cieszy, ze caly trend idzie z EU... KTM, BMW, Triumph, Ducati, Aprilia i wiecej Wloskich. Mlodzi Japonczycy spalili slawe po harujacych ojcach i nic sie nie zapowiada, Amerykanie ciagle mysla, ze sa pepkiem swiata... Szkoda, ze my z Polski, poza paroma jak Franz czy Pastor, ciagle tylko narzekamy, ze im Niemcy cycatego Gieesa zrobili bez glowy zamiast podwinac rekawy...
__________________
__ Golodupiec bez Afryki Ostatnio edytowane przez QrczaQ : 15.12.2010 o 00:22 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 2 min 4 s
|
![]()
Ponoć moment obrotowy powala w tym motocyklu i znaczna jego wartość jest dostępna już od 2 tys obr. to mnie się podoba, chociaż w GSie też od dołu ładnie ciągnie. W ostatnim wydaniu Motocykla piszą, że - ło matko jaki fajny motór... i faktycznie na fotach z gumami typu kostka wygląda w pytę.. oczywiście mowa o tym xc ze szprychowanymi kołami, bo ten z alusami to oczywiście gejoza jest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,897
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 24 min 17 s
|
![]()
Bedac dzis po dluzszej pauzie w Mannheim,okazalo sie,ze utworzono salon Triumpha.XC tez stal,wiec obejrzalem go dokladnie i przysiadlem sie.W sumie nie jest zle.Fakt,przypomina BMW,ale jednak jest troszeczke inny.Napewno wygodna i szeroka kanapa,nie jak w BMW.Dosyc wygodna pozycja za kierownica.Naprawde niezle wyglada.Siedzac na nim spokojnie dotykam obydwiema nogami do ziemi,wiec nie jest wysoki.Moze nawet ladniejszy niz beema,a moze nie.Na kolana mnie swoim wygladem nie powalil.Ale jezeliby sie na nim fajnie jezdzilo to calkiem ciekawa propozycja.Osobiscie gustuje w stylistyce KTM-a,a tu zupelnie inna bajka.Wracajac do siebie na wies,zastanawialem sie co bym wybral i chyba jednak BMW zostalo by w salonie.Takie moto miedzy turystykiem a Enduro.Daleko mu do Lc8,ale jest wiekszy niz Lc4.Nie jest to motocykl dla mnie choc polecilbym go obejrzec
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Autobanned.
![]() |
![]()
Panowie - ale dlaczego od razu podobny do GS-a? Przód mił taki DrBig od Suki, tył z rurek jak we Włoskiej Duce
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,897
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 24 min 17 s
|
![]()
Postaw przy XC 5 innych motocykli i do tegp BMW i zapytaj 100 osob do ktorego jest podobny.Napewno nie do Biga a do Wlocha,ktorego?Najbardziej podobny wizualnie,przeznaczeniowo i parametrowo jest do BMW.Dlatego najczesciej laczy sie oba modele.Nic w tym zlego.Poza tym dziwnie by bylo porownywac najnowszy produkt Brytyjczykow z japonskim modelem sprzed 10 czy 20 lat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2009
Posty: 155
Motocykl: Tiger 1050
![]() Online: 4 dni 5 godz 41 min 18 s
|
![]()
Ja również nie widzę nic dziwnego w podobieństwach Gs-a i Tigera- motocykle podobnej klasy , przeznaczenia , na podobnym poziomie technologicznym...co w tym dziwnego że podobne?Africa , Super Tenera Cagiva Elefant też są podobne wizualnie bo w tym samym celu i czasie konstruowane , a jednak każda z nich jest inna.Ważne która komu bardziej przypada do gustu i spełnia najwięcej oczekiwań nabywcy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s
|
![]()
A LC8 dzięki Bogu jest niepodobny do niczego
![]()
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Tiger 800 XC | mdxmd | Inne - dyskusja ogólna | 29 | 06.06.2017 11:19 |
Tiger czy DL? | kris2k | Inne - dyskusja ogólna | 14 | 05.08.2013 21:44 |