|   | 
 | |||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  | 
|  16.11.2010, 11:48 | #1 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2005 Miasto: Wrocław 
					Posty: 7,439
				 Motocykl: Nie mam już Afryki   Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s |   | 
|   |   | 
|  16.11.2010, 12:30 | #2 | 
| Zarejestrowany: May 2008 Miasto: Gdańsk 
					Posty: 6
				 Motocykl: RD07 Przebieg: 44000   Online: 1 godz 36 min 49 s |  Co do wzmocnionych żarówek H4 
			
			Tak się składa, od ponad 15 lat zajmuje się profesjinalnie oswietleniem,  z czego 7 lat w Philips Lighting jako projektant, testowałem wszystkie wynalazki w tej materii. jedyny wniosek jaki można wtracić co do kupowania drozszych Żarówek halogenowych jest taki, że coś za coś. Wyzsza skutaczność świetlna wiąze sie z podwyższeniem temperatury włókna co oznacza skrócenie jego żywotności. Niektóre firmy wprowadzają jeszcze dodatkowe filtry na bańce żarówki. Póki co efekt powrotu odparowanego wolframu na skretkę jest trudny do opanowania (patrz fizyka). Dlatego jaśli kogoś stać na zakup drogich żarówek ze świadomościa częstych wymian to nikt mu nie zabroni, tak samo jak z biksenonami "twój wybór". | 
|   |   | 
|  16.11.2010, 12:35 | #3 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2005 Miasto: Wrocław 
					Posty: 7,439
				 Motocykl: Nie mam już Afryki   Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s |   
			
			My to też już dawno wiemy, tak samo jak to że bixenon w lampach w AT jest NIELEGALNY    | 
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| xenony... halogeny.. | marecki999 | Wszystko dla Afryki | 22 | 01.01.2014 14:44 |