|  05.11.2010, 21:38 | #111 | 
|  |   
			
			thunderbird 900 na pustym wydechu gada bardzo fajnie, szczególnie jak z wolnych się zbiera. Tiger 900 na sportowym akcesoryjnym trochę jak ścigacz ale nawet przyjemny.
		 
				__________________ Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. | 
|   |   | 
|  06.11.2010, 00:37 | #112 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2008 Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP 
					Posty: 1,893
				 Motocykl: LC 4   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 2 min 4 s |   
			
			Miałem okazję się karnąć GSem i powiem, że bardzo fajnie się tym lata, rekcja silnika na gaz, oddawanie mocy w całym zakresie obrotów to wzór do naśladowania. Spece od Triumpha też dobrze wiedzą jak skonstruować i zestroić dobrze, ciekawe jak z wyważeniem z możliwościami jezdnymi będzie porównując z GSem.  No i nie do końca wiadomo jak z niezawodnością bedzie bo o GSie to kilka nieprzychylnych opinii słyszałem.
		 | 
|   |   | 
|  06.11.2010, 10:11 | #113 | 
| Michał  |   
			
			Co do gs800 to z tym oddawaniem mocy i reakcją na gaz..ja też się ostatnio przejechałem kawałek i......jeden duży minus - ktoś już o tym pisał, że gaz odkręcam lekko i absolutnie NIC się nie dzieje, a potem nagle wyrywa..natomiast przy AT to jak na rowerze się czułem i w ogóle jakoś lekko. 20 lat różnicy w technologii i nieco inne podejście do jazdy widać od razu. Ciekawe czy ten Triumph też będzie taki. Ale wygląda na to że może być lepszy. Na razie dużo plusów i jeden minus - silnik R3 zamiast V.
		 | 
|   |   | 
|  06.11.2010, 11:08 | #114 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2008 Miasto: Poznań 
					Posty: 5,607
				 Motocykl: 690 Enduro   Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s |   
			
			Co Wy tak się uczepiliście tych V-ałek? Niektórzy niemal jak mohery uważają, że tylko V-ka a wszystko inne jest be  . Jednemu dźwięk nie pasuje drugiemu że moment obroty pojawia się 500 obrotów wyżej i nie ważne, że jest za to dwa razy większy. A tak w ogóle to maruderom powiem: dobrego singla pod dupa nie mieliście   
				__________________ "A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." | 
|   |   | 
|  06.11.2010, 11:40 | #115 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2009 Miasto: Gorzow Wlkp 
					Posty: 26
				 Motocykl: klv1000   Online: 2 dni 14 godz 47 min 17 s |   
			
			Mialem starego Tigera, jeszcze na gaznikach i powiem Wam ze te trzy cylindry to fajna sprawa, ladnie sie zbieral od dolu a dzwiek oprocz wolnych obrotow byl bardzo fajny, rzeczywiscie troche jak scigacz
		 | 
|   |   | 
|  06.11.2010, 21:06 | #116 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Germany 
					Posty: 5,909
				 Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz   Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s |   
			
			Poczekajcie na moja rozgoraczkowana wizje Czelendzera   | 
|   |   | 
|  06.11.2010, 23:45 | #117 | 
| Dołączył: 28.5.2006  |   
			
			
Bo je lubimy   No, w tym przypadku to trochę więcej  Masz rację  (przynajmniej ja  ) Zdrufka. 
				__________________ Navigare necesse est vivere non est necesse. | 
|   |   | 
|  07.11.2010, 00:01 | #118 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2008 Miasto: WROCŁAW 
					Posty: 125
				 Motocykl: VFR 750 rc36   Online: 2 dni 13 godz 22 min 51 s |   
			
			Ja tam doczekać się nie mogę aż się tym cackiem przewiozę bo mi się cholernie podoba. Jeśli będzie choć w połowie tak fajny jak Tiger 1050 (jeden z najfajniejszych sprzętów jakimi do tej pory latałem) a w terenie nie będzie gorszy od GS 800 to zacznę zbierać nań drobne do świnki skarbonki.
		 Ostatnio edytowane przez MISIEK : 07.11.2010 o 00:14 | 
|   |   | 
|  07.11.2010, 20:29 | #119 | 
| Zakonserwowany  |   
			
			Nowy Tygrys z kołem 21 cali ma kosztować 8900 eurasów , wersja szosowa z 19-stką o tysiaka więcej , jest to alternatywa dla tych którzy nie lubią bmw , bo różnicy w cenie nie widać , skoro gołą osiemsetkę można kupić obecnie z dychę. Żeby coś obiektywnego o różnicy pomiędzy nimi więcej napisać trzeba usiąść i pojeździć . Osobiście nie podobają mi sie nowoczesne kształty , ale prawda jest taka że jest nad wyraz podobny do gs-a .  Prawdziwy motocykl enduro jest tylko jeden i nie koniecznie musi być pomarańczowy  . 
				__________________ Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni . Ostatnio edytowane przez Adagiio : 24.05.2013 o 07:40 | 
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Tiger 800 XC | mdxmd | Inne - dyskusja ogólna | 29 | 06.06.2017 12:19 | 
| Tiger czy DL? | kris2k | Inne - dyskusja ogólna | 14 | 05.08.2013 22:44 |