Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Wszystko dla Afryki

Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery...

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 04.11.2010, 20:00   #1
matjas
 
matjas's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 14,976
Motocykl: nie mam AT jeszcze
matjas will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 2 tygodni 2 dni 3 godz 51 min 56 s
Domyślnie

mylisz się Myku.

a w niemcowie możesz mieć grube kuku przy okazji mniejszej niż ta Mustaffy powyżej - wystarczy kontrola. tak uważam.
jak bedziesz przerabiał czallendżera to może i szarpniesz się na owiewkę TT - tam są dwie soczewki z A6 - wtedy nie będziesz oślepiał. ze światłem w LC8 wybacz ale Ci nie wierzę.
wg. mej wiedzy w całej historii nowoczesnej motoryzacji były tylko dwa auta z xenonem i wielozwierciadłem: Laguna i siakieś Volvo /80 czy 90 chyba/ chyba z 10 lat temu - ale tam było mycie szyby i układ samopoziomowania. ze względów, o których poniżej IMHO producenty zrezygnowali z tej technologii.
wiem, że to kusi, bo miałem w LC4 xenona i bardzo chwaliłem ale tam była soczewka /H1 akurat mialem tylko xenon na mijania/ - świeciło to po prostu rewelacyjnie ale jak stanąłeś przez motocyklem 30m to odnosiłeś wrażenie, że COŚ TAM troszkę świeci. wystarczyło jednak ukucnąć... i to jest zasadnicza różnica na korzyść soczewki - po prostu NIE WIDAĆ źródła światła.
czy w LC8 czy w czallendzerze tak nie jest i nie będzie bo świeci niemal cały reflektor i jest o wiele większa powierzchnia przed nim, która może /i ulega/ ulec zabrudzeniu. a wtedy to już nie ma dyskusji - dajesz po gałach jak golf II z neonami pod podwoziem.
to co piszę, nie opieram na własnym mniemaniu tylko widziałem sporo motocykli swoich klientów i niestety tak się sprawa przedstawia. XJR1300, CBF1000, Suzuki Bandit 1200, Kawa ER6 i pewnie parę innych jeszcze.

matjas
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa

Ostatnio edytowane przez matjas : 04.11.2010 o 20:03
matjas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 04.11.2010, 20:14   #2
myku
 
myku's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
myku will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 52 min 29 s
Domyślnie

Kategorycznie sie nie zgodze!Za rada Leszka z ADV on ma tez xenony,zrobilem to u siebie z owa przetwornica,czy jak to sie tam nazywa i bylem zachwycony.Jadac nim do Pn.Walii 1300km z tego jakies 300 jechalem po ciemku,spowrotem podobnie 400km po ciemkku,zupelnie zapomnialem o wczesniejszych moich problemach z widocznoscia.Polecam ten pomysl,tylko bez fuszery przy montazu prosze.W Xsie nie wiem jak to bedzie,ale napewno bede probowal.A TT jest jednak na dzisiaj poza moim zasiegiem,mam inne przewidziane wydatki
myku jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 04.11.2010, 20:17   #3
myku
 
myku's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
myku will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 52 min 29 s
Domyślnie

No ja mam wlasnie te HID.Tylko wlozylem je do klosza w lc8.Teraz wyjelem bo go sprzedaje a Niemcy wiadomo jacy sa
http://www.advrider.pl/viewtopic.php?f=24&t=4606

Ostatnio edytowane przez myku : 04.11.2010 o 20:21
myku jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 16.11.2010, 16:40   #4
MTBiker
 
MTBiker's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Wawa
Posty: 86
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Galeria: Zdjęcia
MTBiker jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 2 dni 6 godz 59 min 13 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał matjas Zobacz post
mylisz się Myku.

a w niemcowie możesz mieć grube kuku przy okazji mniejszej niż ta Mustaffy powyżej - wystarczy kontrola. tak uważam.
jak bedziesz przerabiał czallendżera to może i szarpniesz się na owiewkę TT - tam są dwie soczewki z A6 - wtedy nie będziesz oślepiał. ze światłem w LC8 wybacz ale Ci nie wierzę.
Owiewka TT do XCh nie ma swiatel A6 tylko reflektory Micro DE Xenon. Reflektory od Audii serii Q wstawial w nia Walter od sibirskieextreme.
Do wersji rallye mojego XChallenga zamierzam zaadaptowac soczewkowe reflektory od fx-r na xenonowa zarowke D2S/D2R. Maja podnoszona przeslone odcinajaca przy swiatlach mijania gorna czesc wiazki. Mimo to praktycznie tez beda offroad use only, z tego co rozumiem to nie istotne ze to homologowan reflektory - tylko ze xenon w moto- wiec tez beda nieleglalne na czarnym.

http://www.theretrofitsource.com/pro...roducts_id=101

Ostatnio edytowane przez MTBiker : 16.11.2010 o 16:59
MTBiker jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 16.11.2010, 18:58   #5
grizzlyTC


Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Gdańsk
Posty: 6
Motocykl: RD07
Przebieg: 44000
grizzlyTC jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 godz 36 min 49 s
Domyślnie H4 cd...

Gratuluje koledze, może te które kupiłaś wyprodukowano w Philips Automotive Germany to by tłumaczyło ich wysoką jakość, niestety często zdarzają się żarówki Made in PRC lub wręcz podróbki i wtedy nie jest tak różowo.
A swoją drogą to ich strumień pewnie nie przekracza już 50% nominału, także i tak czeka cię wymiana.
grizzlyTC jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
xenony... halogeny.. marecki999 Wszystko dla Afryki 22 01.01.2014 13:44


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:35.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.