Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 02.11.2010, 12:04   #1
puntek
 
puntek's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Raczyce/Wrocław
Posty: 2,012
Motocykl: RD04
Przebieg: 3 ....
puntek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 21 godz 56 min 54 s
Domyślnie

z łańcuchami to tak jak z warunkami w których się jeździ ...
ryjąc 2k w piachu możesz wyrzucić bez odpowiedniego smarowania zarówno nowy łańcuch jak i zębatki ...
a jadąc po asfaltach 50k z olejarką wywalisz tylko przednie zębatki ze dwie
...


pamiętaj wypustem na zewnątrz
__________________
AKTUALNIE SZUKAM PRACY!!! ale nadaję się tylko na szefa
puntek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.11.2010, 13:25   #2
motormaniak
mistrzu
 
motormaniak's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,956
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
motormaniak jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 6 godz 43 min 6 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał szparag Zobacz post
To sorry nie znalazłem, Lubię jednak sprawdzać na własnej skórze
Bez sensu. jak pare doświadczonych ludzi mówi ci że gówno to nie ma co lizać.. Tak samo z oponami. Chcesz żeby tobie osobiście guma się rozlazła i łąńcuch urwał.. ? Iris to szit - traktowany na ostro w terenie nie wytrzymał 200 km i pogubił rolki.
Cytat:
Napisał puntek Zobacz post
ryjąc 2k w piachu możesz wyrzucić bez odpowiedniego smarowania zarówno nowy łańcuch jak i zębatki ...
ok, ale jeżdząc ostro w terenie szybko się przekonujesz co jest mało warte a co Ok. Dosyć ostra orka DRZ - Łańcuch Dida zrobił 20x tyle przelotu co iris i jeszcze dycha, tak samo użytkowany .
__________________
Enduro i ADV
motormaniak jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.11.2010, 13:34   #3
puntek
 
puntek's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Raczyce/Wrocław
Posty: 2,012
Motocykl: RD04
Przebieg: 3 ....
puntek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 21 godz 56 min 54 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał motormaniak Zobacz post

ok, ale jeżdząc ostro w terenie szybko się przekonujesz co jest mało warte a co Ok. Dosyć ostra orka DRZ - Łańcuch Dida zrobił 20x tyle przelotu co iris i jeszcze dycha, tak samo użytkowany .

dlategął mam DIDa ... tego złotego i jakiś taki ładny jest


a jak wylatam z piacha to łoooooliwię na maksa co by wypłuczyć
jeszcze tylko muszę przetestować oryginalną zębatkę Hądy na przód - bo na innym motongu z takową większą kulturę ruszania zaobserwowałem - ale to prawie 140 PLN

Na razie jakieś Sunstary latają na przedzie
__________________
AKTUALNIE SZUKAM PRACY!!! ale nadaję się tylko na szefa
puntek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.11.2010, 19:26   #4
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 9,003
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 5 dni 15 godz 41 min 0
Domyślnie

Testowałem IRISa ( kupując AT był założony) kultura pracy kiepska wytrzymał 10tyskm, rolki wytrzymały ale rozciągnął się do 49 dołka.
YBN lepszy od IRISa ale szoku nie ma , ot taki sobie zwykły łańcuch , wytrzymał 20tyskm rolki całe, rozciągnięcie do 49 dołka.
Obecnie DID , po założeniu start na 8 dołoku i ....... po prostu cisza , kultura pracy wysoka , aktualnie ma 20tyskm i był podciągany o 2 dołki od nowości (1 dołołek po 1.5-2 tyskm , następny po ok 15tyskm , w tej chwili luz jest optymalny więc pewnie jeszcze ze 3 tyskm polata do podciągnięcia o 3 dołek).

Cytat:
Napisał puntek Zobacz post
jeszcze tylko muszę przetestować oryginalną zębatkę Hądy na przód - bo na innym motongu z takową większą kulturę ruszania zaobserwowałem - ale to prawie 140 PLN
Naprawdę warto, kultura pracy zębatki bezcenna.
Trzeba tylko brać pod uwagę że faktycznie oryginalna dzięki gumie bierze na siebie obciążenie ale po przecholowaniu z przebiegiem dochodzi do zaniku zębów.Co w końcu spowoduje zabuksowanie zębatki na łańcuchu.

W zwykłej zęby będą zawsze a jedynie pogłębiają się i zakrzywiają ale nigdy zębatka się nie obróci po łańcuchu.
__________________
AT03
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.11.2010, 20:24   #5
RAVkopytko
 
RAVkopytko's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2009
Miasto: Kamieniec Wrocławski
Posty: 3,133
Motocykl: XT660Z-konik garbusek
Przebieg: Ł
RAVkopytko jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 4 tygodni 2 min 7 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał puntek Zobacz post
a jak wylatam z piacha to łoooooliwię na maksa co by wypłuczyć
akurat...,sam lałem wodę na Twe zembaty
a co sądzicie o łańcuchu SFR?
RAVkopytko jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wymiana wydechu teddy-boy Uklad paliwowy i wydechowy 7 15.05.2014 09:53
Trykanie po wymianie napędu. paku Silnik, sprzęgło, skrzynia 14 26.07.2010 14:15
Lancuch napedu pompy oleju - zamienniki wuja Silnik, sprzęgło, skrzynia 8 03.06.2008 22:30


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:32.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.