Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 24.10.2010, 12:08   #31
jaro
 
jaro's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Dabrowa G.
Posty: 690
Motocykl: RD07a DRZ 400E
jaro jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 10 godz 22 min 26 s
Domyślnie

A ja radzę zmienić mechanika to z pewnością rozwiąże problem.
Raz dałem trampka do czyszczenia i synchronizacji i tak popier...że nawet wolnych nie trzymał mechanik (pseudo )poradził mi żeby kupić kominki ,a najlepiej inny gaźnik bo twierdził ze tego nie da się ustawić!
Wizyta u innego mechanika załatwiła problem .Ponoć nawet dysze były zamienione.
jaro jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wyjazd na spontanie, mam wolne do 08.06. Słodziuś Umawianie i propozycje wyjazdów 0 27.05.2014 13:20
Falujące wolne obroty - jaka przyczyna? krzysiek_m Uklad paliwowy i wydechowy 20 03.09.2013 22:23
Dwa wolne wężyki-tylko po co? Kobra Uklad paliwowy i wydechowy 15 26.04.2011 17:23


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:11.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.