![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#7 | |
Amator podwórkowy
![]() Zarejestrowany: Jan 2010
Miasto: Kostrzyn nad Odrą
Posty: 994
Motocykl: exRD04 '92, obecnie RD07A '98
Przebieg: >55kkm
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 4 godz 19 min 2 s
|
![]() Cytat:
A co do twej wypowiedzi o luzie na zaworach. Całkowicie zlikwidowałeś luz? Czy było go za dużo i skleciłeś do wymaganego? Bo jeśli nie zostawiłeś kompletnie luzu to możesz wypalić gniazda zaworowe. Znalazłem i doczytałem w hayness'ie książkowo jest to od 11 do 15 atm. I.... teraz ja mam pytanie do znawców tematu. Jaka wersja? Jakie ciśnienie? Czy 15 atm to jest nówencji a poniżej 11 kwalifikuje się do remontu? Czy od RD04 po RD07a i jeszcze różniące się mocą, różnią się także kompresją?
__________________
Gdyby Bóg popierał przedni napęd, to ludzie chodziliby na rękach... Ostatnio edytowane przez Dzieju : 28.02.2013 o 15:08 |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
problemy z klaksonem prośba o pomoc | JackHarrer | Układ elektryczny i zapłonowy | 1 | 22.07.2009 21:14 |