|  21.10.2010, 09:43 | #31 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   | 
|   | 
|  21.10.2010, 10:10 | #32 | 
|  |   
			
			Też znam gościa co Tigerem w terenie łoi ostro, ciężko momentami xr'ką nadążyć za nim. Tyle że Tiger przy takiej jeździe szybko się niszczy, zawieszenia dobijają itp.
		 
				__________________ Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. | 
|   |   | 
|  21.10.2010, 11:04 | #33 | 
|  Zarejestrowany: May 2008 Miasto: Tuchów / Redditch 
					Posty: 614
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 1 tydzień 17 godz 54 min 17 s |   
			
			Moze 270kg to masa zestawu kierowiec +moto?:-)
		 | 
|   |   | 
|  21.10.2010, 11:38 | #34 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2008 Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP 
					Posty: 1,893
				 Motocykl: LC 4   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 2 min 4 s |   
			
			Parę świeżych fotek          Niby fajny motong, ale silniki stosowane w motocyklach drogowych moim zdaniem nie koniecznie pasują do motocykla który będzie nie raz katowany w terenie. Chodzi o zwisające do dołu miski olejowe osłonięte jednie kolektorem wydechowym co w sumie powoduje mały prześwit i ryzyko uszkodzeń w cięższym terenie. Druga sprawa, to umiejscowienie zębatki zdawczej dość wysoko co też wymusza mały prześwit. Stara szkoła budowy turystycznych enduro miała sens popatrzcie na Afrę, Biga, czy Tenerę i obecnego KTM LC8 a na VStroma, Tigera, Wiadro itp. Ostatnio edytowane przez Cibor klv : 21.10.2010 o 11:59 | 
|   |   | 
|  21.10.2010, 11:56 | #36 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2009 Miasto: Gwe/Warszawa 
					Posty: 3,484
				 Motocykl: CRF1000, RD04   Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 17 min 16 s |   
			
			Źle nie wygląda, tylko pytanie czemu jest tak przeokrutnie podobny do gsa 800ki? Nie jest brzydki, tylko mało oryginalny. :/
		 | 
|   |   | 
|  21.10.2010, 11:58 | #37 | 
|  |   
			
			
Jak brak argumentów do marudzenia to zawsze można powiedzieć że za mało oryginalny.
		 
				__________________ Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. | 
|   |   | 
|  21.10.2010, 12:02 | #38 | 
|  Zarejestrowany: Oct 2008 Miasto: Gdynia teraz 
					Posty: 3,466
				 Motocykl: kryzys. Przebieg: 48 lat Galeria: Zdjęcia   Online: 3 miesiące 2 tygodni 1 dzień 14 godz 2 min 12 s |   
			
			teraz taki styl projektowania, przy wspomaganiu się komputerem - ta bezduszna maszyna zawsze wypluje optymalny projekt który już wcześniej inny komputer też wypluł
		 Ostatnio edytowane przez graphia : 21.10.2010 o 12:05 Powód: takie tam.... | 
|   |   | 
|  21.10.2010, 12:05 | #39 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2010 Miasto: Poznań 
					Posty: 628
				 Motocykl: DR650SE Galeria: Zdjęcia   Online: 2 tygodni 1 dzień 14 godz 52 min 55 s |   
			
			projekt dosyć ciekawy, widać, że bardziej się sugerowali GS800 niż Viadrem, a to dobrze wróży jeżeli chodzi o jazdę w terenie. Pytanie tylko czy zawieszenia nie będą za słabe.
		 | 
|   |   | 
|  21.10.2010, 12:35 | #40 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2005 Miasto: Wrocław 
					Posty: 7,439
				 Motocykl: Nie mam już Afryki   Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s |   
			
			Przy zawieszeniu KTM napewno będą gorsze. W sumie nie oczekiwałbym nic ponad gs800 czy nowa mała tenera czyli ZERO regulacji. Zawsze mozna je zdjąć nowe i kupic coś od WP
		 | 
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Tiger 800 XC | mdxmd | Inne - dyskusja ogólna | 29 | 06.06.2017 12:19 | 
| Tiger czy DL? | kris2k | Inne - dyskusja ogólna | 14 | 05.08.2013 22:44 |