|
|
#21 |
|
DZIDA!!!
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: w sumie to już Wrocław
Posty: 229
Motocykl: Tasmania Twin
Online: 3 tygodni 1 dzień 23 godz 15 min 25 s
|
Czemu wszyscy oceniają motory po wyglądzie
Na takich oponach to nawet Virago będzie wyglądało "w miarę" :-P Sam znam gościa co fajnie daje w pizdeczke swojemu Tigerowi 950 mimo że waży 270kg i ma 19" z przodu. Jakby Afri miała takie pierdolnięcie jak Tiger .... Mi się podoba. I wolałbym go niż GS800
|
|
|
|
|
|
#23 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,893
Motocykl: LC 4
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 2 min 4 s
|
Jeśli ów Tajger będzie miał taki prześwit, to nie wróżę mu długiej kariery w off-ie... na byle kamieniu miseczka pęknie jak z porcelany...
|
|
|
|
|
|
#24 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2008
Miasto: Śląsk
Posty: 1,002
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: rośnie
Online: 3 tygodni 4 dni 52 min 48 s
|
Ciekawe jaki prześwit w takim złożeniu ma Afryka...
__________________
Pozdro
|
|
|
|
|
|
#25 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
zależy główni od napiecia wstepnego zawieszenia w AT
z 22cm można ją napiąć dość wysoko, a maly tiger takich skoków nie bedzie miał. Raczej bliżej mu będzie do vstroma
|
|
|
|
|
|
#26 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,893
Motocykl: LC 4
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 2 min 4 s
|
To jest złożenie
? Niech Wieczny zapoda parę zdjęć z Toru Lublin, tam widać jak można złożyć Afrę i pierwszym elementem który przyciera jest stopka boczna, a potem podnóżek... ale nie mowa o prześwicie w winklu tylko wogóle. Problem w tym, że wiele turystycznych enduro powastaje w ten sposób, że bierze się silnik ze sportowego bądź drogowego motocykla i do niego robi się resztę. KTM zrobił moto od podstaw gdzie każdy element został zaprojektowany dokładnie tak aby spełniać swoje zadanie w turystycznym enduro, a w tym Tigerze jakoś brak mi spójnosci i cech enduro.
|
|
|
|
|
|
#27 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2008
Miasto: Śląsk
Posty: 1,002
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: rośnie
Online: 3 tygodni 4 dni 52 min 48 s
|
Jeśli to byłoby maksymalne złożenie tego sprzęta to byłaby to straszna chu...zna
. Chodzi mi o to że najpierw chciałbym go obejrzeć żeby ocenić jego możliwości i wykonanie. Mam tylko nadzieję że będzie wytrzymalszy niż Tiger 1050.
__________________
Pozdro
|
|
|
|
|
|
#28 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: WROCŁAW
Posty: 125
Motocykl: VFR 750 rc36
Online: 2 dni 13 godz 22 min 51 s
|
Nowy Tiger ma być w wersjach on i off-road. Pierwsza ma sie toczyć na alusach 19-17(albo 18 - nie pamiętam), druga na szprychowanych 21 -17. Wersja off ma mieś też większe skoki zawieszeń i większy prześwit. Zresztą ja zobaczę to na żywca albo objeżdżę to podzielę się wrażeniami.
|
|
|
|
|
|
#30 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,484
Motocykl: CRF1000, RD04
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 17 min 16 s
|
Czyli gdzieś po Wszystkich Świętych go zobaczymy na żywca?
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Tiger 800 XC | mdxmd | Inne - dyskusja ogólna | 29 | 06.06.2017 12:19 |
| Tiger czy DL? | kris2k | Inne - dyskusja ogólna | 14 | 05.08.2013 22:44 |