Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 23.09.2010, 12:41   #1
hero
Mizerna Kruszynka
 
hero's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Lusk
Posty: 833
Motocykl: RD07a
Przebieg: 110 tys
hero jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 3 dni 12 godz 24 min 19 s
Domyślnie

Wynegocjuj jeszcze by ci przysłali z instrukcja po angielsku przynajmniej - bo na polska nie liczę. Niektórzy mogą nie wiedzieć jak zamontować i coś uszkodzą.
Co do samego wyrobu mam kilka zastrzeżeń.
Pierwsze - instrukcja o której wspomniałem wykonana została techniką "małego Kazia" przez co jest nieczytelna. Nie rozchodzi sie tu o moją znajomość języka Gebelsa ale o schemat połączeń elektrycznych. Montaż nie jest niczym trudnym , ale jak już coś sprzedają za niemałe pieniądze to wypada sie postarać.
Drugie- wykonanie okablowania tandetne. Wtyczki takie zwykle plastikowe a o ich szczelności można tylko pomarzyć. Spodziewam sie ze za około 2 lata jazdy w wilgoci to wszystko przestanie dzialać. Na przewody naciągnięta jest tylko jakaś tam gumowa koszulka co ma tylko zabezpieczyć przed przecieraniem , choć i tak w jej funkcje wątpię. Na odcinku przy samym kraniku wypadało dać kawałek koszulki termokurczliwej dla jej uszczelnienia. To samo zresztą należało wykonać przy samym zlączu o którym wspominałem wcześniej.
Trzecie- rurkę o średnicy 6mm należy obciąć, po zalozenu redukcji caly uklad jeszcze bardziej sie wydluza i nie daje rady zamocowac filtra paliwa w miejscu do tego fabrycznie wykonanym. Samego przewodu paliwowego nie da się za mocno nagiąć bo jest miękki i sie załamuje na luku.
ZA DUŻO KASY JAK ZA TAKIE WYKONANIE MIMO ZE KONCEPCJA CAŁKIEM NIEZŁA.
Ot tyle
__________________
-Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE.

Ostatnio edytowane przez hero : 03.06.2011 o 15:00 Powód: straszne błędy
hero jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 23.09.2010, 16:19   #2
Mat


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,206
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Mat jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 2 dni 19 godz 12 min 58 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał hero Zobacz post
po zalozenu redukcji caly uklad jeszcze bardziej sie wydluza i nie daje rady zamocowac filtra paliwa w jego miejcu i musimy kombinowac
To jak długa jest ta redukcja?
Duża jest różnica średnic kranik/zbiornik?
__________________
Mat jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Patent AQ rezerwa paliwa Kazmir Uklad paliwowy i wydechowy 1 04.08.2009 21:37


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:28.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.