Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Dział Producentów i Dostawców

Dział Producentów i Dostawców Zarabiasz na życie w branży motocyklowej? Tutaj zareklamuj swój produkt.

Zamknięty Temat
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 21.07.2010, 15:14   #171
mad.dog
terrorist
 
mad.dog's Avatar


Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Warszawa
Posty: 223
Motocykl: Honda Transalp XL600V
Przebieg: 66.666
mad.dog jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 5 dni 5 godz 34 min 26 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał oresco Zobacz post
mam dyszę tak ustawioną, że prawie ślizga się po tylnej zębatce odstęp jest minimalny i obie strony łańcucha są równomiernie naoliwione.
Takoż i ja mam. Tyle, że w matjasowym produkcie
mad.dog jest offline  
Stary 21.07.2010, 15:24   #172
wieczny
Common Rejli
 
wieczny's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,736
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
wieczny jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
Domyślnie

Mam Motooilera i również mam łańcuch mokry na całej szerokości.
__________________
BRW 1991
I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże.
NIE SPRZEDAM!

wieczny jest offline  
Stary 21.07.2010, 18:35   #173
Wegrzyn
 
Wegrzyn's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Monschau / Radoszewice
Posty: 1,626
Motocykl: RD07
Przebieg: 42000
Wegrzyn jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 19 godz 17 min 43 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał wieczny Zobacz post
Mam Motooilera i również mam łańcuch mokry na całej szerokości.
A masz może foty jak to ustawione jest, bo u mnie jest tylko z jednej strony mokry ?
__________________
Wegrzyn jest offline  
Stary 16.08.2010, 17:55   #174
ATomek
 
ATomek's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Garwolin
Posty: 1,567
Motocykl: RD07A
Galeria: Zdjęcia
ATomek jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 miesiące 1 tydzień 13 godz 48 min 30 s
Domyślnie

Po przejrzeniu Waszych rozwiązań montażu Matjasowej oliwiarki wybrałem miejsce pod prawym boczkiem.
Co do ustawienia dyszy, to ustawiłem nie z boku, a centralnie w osi tylnej zębatki tak, że ślizga się po wierzchołkach zębów smarując środek łańcucha.
Płynny zakres dozowania oleju wraz z możliwością wyłączenia jest w pełni wystarczający.
Póki co, mam co chciałem!
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg S7303280.JPG (271.8 KB, 14 wyświetleń)
Typ pliku: jpg S7303282.JPG (278.3 KB, 12 wyświetleń)
Typ pliku: jpg S7303283.JPG (284.0 KB, 14 wyświetleń)
ATomek jest offline  
Stary 25.08.2010, 16:28   #175
wieczny
Common Rejli
 
wieczny's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,736
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
wieczny jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
Domyślnie

Po moich wątpliwościach co do żywotności dyszy jestem winien parę słów komentarza.

Tak jak zostało zasugerowane zamontowałem dyszę w otworze najbliżej wahacza a wolne 2 otwory podgiąłem tak by zasłoniły trochę dyszę. Po przecioraniu motocykla w warunkach agresywnych straciłem osłonę zębatki oraz naruszyłem dolną osłonę łańcucha. Dysza nie wymagała regulacji. Raz zapchała się błotem ale wystarczyło dmuchnąć w przewód zdjęty za zaworem i drożność powróciła.

Reasumując - cofam moje wątpliwości.
__________________
BRW 1991
I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże.
NIE SPRZEDAM!

wieczny jest offline  
Stary 26.08.2010, 16:59   #176
remol


Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Lwówek Śląski
Posty: 11
Motocykl: nie mam AT jeszcze
remol jest na dystyngowanej drodze
Online: 18 godz 34 min 18 s
Domyślnie

Ja zamontowałem do zębatki z boku, łańcuch nasmarowany równomiernie, ale czysty po zewnętrznej stronie tylko tam gdzie idzie rurka od smarowanie. Olej dociera do ogniw od środa i wszystko ładnie pracuje. Na pełnym zbiorniczku zrobiłem 3500 km, wersja standardowa, większość asfalt,mało deszczu.
Jestem w pełni zadowolony z oliwiarki
remol jest offline  
Stary 28.08.2010, 13:13   #177
Henryk-Knox
 
Henryk-Knox's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: Siemiatycze
Posty: 209
Motocykl: RD07
Przebieg: 40 000
Galeria: Zdjęcia
Henryk-Knox jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 3 dni 16 godz 16 min 8 s
Domyślnie

Patrząc u wiekszosci na sposób mocowania zbiorniczka na olej byłbym za tym żeby położenie zbiorniczka było w pionie ponieważ olej wypływa grawitacyjnie i wpełni wykorzystać można pojemnosc zbiornika .
Henryk-Knox jest offline  
Stary 28.08.2010, 13:31   #178
Henryk-Knox
 
Henryk-Knox's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: Siemiatycze
Posty: 209
Motocykl: RD07
Przebieg: 40 000
Galeria: Zdjęcia
Henryk-Knox jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 3 dni 16 godz 16 min 8 s
Domyślnie

Zstosowałem tego typu zbiorniczek , oleju wystarcza na 4 tys km, tylko gorzej z napełnianiem olejem , musze odkrecac stelaż od kufra oraz boczek ale mam koncepcje zamocowac na zewnątrz do stelaża i mieć na oku stan oleju w zbiorniczku .
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg P1020675.jpg (271.2 KB, 11 wyświetleń)
Henryk-Knox jest offline  
Stary 01.10.2010, 18:53   #179
Bartas
 
Bartas's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2009
Miasto: Bytom
Posty: 567
Motocykl: 2x XTZ 750, 1x XTZ 660.
Bartas jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 4 dni 3 godz 8 min 33 s
Domyślnie

Kurna chłopaki mam problem. Jak to ustrojstwo podłączyć? Dostałem dzisiaj motooilera i ni ch... nie wiem jak to podłączyć... Poskładałem to jakoś sensownie i wyszło coś takiego:



Czyli ze zbiornicza wychodzą 2 przewody do góry- jeden do napełniania, drugi do odpowietrzania? Potem dół zbiorniczka łączymy z elektrozaworem, a elektrozawór łączymy z dyszą. To metalowe coś przy sterowniku służy z tego co widziałem do zamocowania dyszy, wiec muszę przestawić.. Potem przewód od sterownika idzie do wtyczki i do elektrozaworu. A teraz pytanie. Po kiego grzyba są te małe zielone gumowe cypki oraz ten większy czerwony element u dołu zdj? Ten mniejszy widziałem, że pasuje do wtyczki, więc luz. No i kurcze, w przewodzie są 4 mniejsze w różnych kolorach.. Coś powinno iść do instalacji gdzieś, ale co i do czego? Widziałem też, że ktoś coś wspominał o instrukcji, ja nie znalazłem nic takiego w paczce więc pytam co i jak..
Bartas jest offline  
Stary 01.10.2010, 23:36   #180
deftones


Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Galway
Posty: 257
Motocykl: RD07a
deftones jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 7 godz 34 min 28 s
Domyślnie

Instrukcja: http://rapidshare.com/files/42199944...ler_Pol_SM.pdf
deftones jest offline  
Zamknięty Temat


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Motooiler robertG7 Wszystko dla Afryki 25 29.03.2014 07:19
Porada łańcuchowa pilnie potrzebna ... paku Rama, zawieszenia, napęd 3 10.08.2009 09:51


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:28.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.