Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 09.08.2010, 11:43   #1
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 9,015
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 5 dni 17 godz 23 min 43 s
Domyślnie

Dobrym posunięciem jest Leon podchodzący do Afryki.
Działa ładnie nie za głośno, nie psuje przebiegu momentu , nie bierze oleju i daje kopa niemal z wolnych obrotów.
Spalanie 07a przy ok 100-110 4.2 , średnie 5 z hakiem , a w sprincie do 160km/h objechała Ramboszczakową ( 62KM).
__________________
AT03
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 09.08.2010, 12:09   #2
Cibor klv
 
Cibor klv's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
Cibor klv jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 1 min 34 s
Domyślnie

Najlepiej założyć jakąs sportową puchę i zobaczyć co sie będzie działo. Ja w swoim Trampku rok 98 założyłem, polatałem kilka dni i z powrotem zmieniłem na oryginał (silnik wyraźnie stracił dół obrotów i czkał przy gwałtownym odkręceniu manetki) , ale niektórzy latają Afrikami z tych lat na sportowych puszkach bez żadnej ingerencji w układ zasilania i nie narzekają, często jest tak, że czynnik psychologiczny bierze górę nad faktami i faktycznie ten motocykl lata gorzej niż na oryginale ale sam basowy dźwięk powoduje pozornie wrażenie większej mocy ale jak już pisałem wcześniej maja RD 03 lata na przelocie aż miło, w sprincie z RD 07 z roku 2000 szła łeb w łeb. Zatem trza spróbować żeby się przekonać, w razie jakby zmiany na niekorzyść były mocno wyczuwalne, można się pobawić poprzez podłożenie malej podkładki pod iglicę i zapodanie o kilka oczek większą dyszę główną. Na jakimś forum angielskim chłop mial identyczne objawy jak ja w moim Transalpie i zapodał tylko większe dysze glówne i twierdził, że sytuacja uległa znacznej poprawie, zatem drogie Dyno Jety chyba nie są aż tak konieczne, no chyba że ktoś ma sporo kasy i naprawdę pedantycznie podchodzi do problemu. Dla normalnego i bezpiecznego funkcjonowania silnika wystarczy monitorować stan świec, w normalnych warunkach eksploatacji powinne mieć barwę brunatno szarą.
__________________

Cibor klv jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Przeróbka Tripa !!! motomysz Wszystko dla Afryki 18 21.04.2014 23:28
Jak rozpoznać oryginalnego KTMa? Pytanie o owiewki jackhammer Inne - dyskusja ogólna 42 15.01.2014 23:26
co zamiast oryginalnego licznika.... Vooytas Układ elektryczny i zapłonowy 7 24.06.2008 01:08


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:01.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.