|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
na 17 na bank będzie walić łańcuch o obudowe osłony przedniej zębatki, ale po co ja to pisze
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 77
Motocykl: RD07a
Online: 20 godz 54 min 12 s
|
Kupiłem Afri z zębatką przednią wiekszą i po roku szlag mi trafił łożysko wałka zdawczego, czego nikomu nie zycze. Moim zdaniem lepiej zainwestować i wymienić napęd niż tracić fortune na rozpolawianie silnika i wymiane łożyska.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
księgowy...
![]() |
Moje ulubione przełożenie to 16x46.
@Rambo 17 o nic nie haczy, nie strasz gościa ![]() 17x45 to motor mułowaty, słabe przyśpieszenie, więcej pali, po prostu Afryka jest za słaba na dynamiczne jeżdzenie.. Ale spróbować można, moja propozycja z korzyścią alkoholową dalej aktualna ![]() pozdr. |
|
|
|
|
|
#4 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
Zmieniałem ostatnio napęd. Przód dałem 16 od hondy i nowy DID z mojego kramiku. Przez tydzień jeździłem bez osłony zębatki bo terkotał łańcuch jej stelaż ten w środku stalowy przy jeździe do przodu, a przy przetaczaniu do tyłu też o osłone ale od dołu. Nie wiedze tam 17
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
księgowy...
![]() |
|
|
|
|
|
|
#6 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
No Wieczny zdjął tą osłone bo mowie ze teraz bardziej rejli
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
księgowy...
![]() |
Rambo widziałeś co zrobił zerwany łańcuch
na Podlaskim w tej Hondzie CRX, dziurka była jak tralala i duuuuży problem![]() pozdr. |
|
|
|