![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Kędzierzyn-Koźle
Posty: 121
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 3600
![]() Online: 1 tydzień 20 godz 51 min 42 s
|
![]()
Jak dla mnie to płaska na zewnątrz,z tego względu ze wyciągnąłem zabezpieczenie po około 30 000 km i było w dobrej kondycji,nosiło ślady użytkowania i opierania się o walek , końcówka wałka tez idealna ,tam gdzie się ono opiera płaska powierzchnia,U kolegi robiliśmy zębatkę ,a AT miał przebieg 55 000 km ale zabezpieczenie było włożone plaska do środka czyli do zębatki i końcówka wałka była lekko sfrezowana od zabezpieczenia i po włożeniu nowego nie ma sposobu aby zębatka była mocniej dociśnięta,ponieważ jest ubytek materiału.W moim motorze wkładałem na dwa sposoby i nie było żadnej różnicy w sztywności,dlatego włożyłem tak jak miałem dotychczas.A sugeruje się tymi dwoma przykładami.PS.dodam ze w serwisie powiedzieli za nie ma to większego znaczenia.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Zębatki JR łańcuch SFR - zanabyć? | Olek | Rama, zawieszenia, napęd | 5 | 27.06.2011 12:12 |
Czy można zmienić zębatke? | Vooytas | Rama, zawieszenia, napęd | 5 | 12.07.2008 08:56 |