![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: WROCŁAW
Posty: 655
Motocykl: RD07
![]() Online: 3 tygodni 3 dni 2 godz 10 min 10 s
|
![]()
Ja mam dołączone grzane manety. Sprawę badałem przy okazji tersowania nowego reglera do Afryki, http://africatwin.com.pl/showpost.ph...21&postcount=1. Symulowałem podłączenie dodatkwoych 150W (odpowiada 2x halogen, każdy po 55w i grzane manetki (max 45W i to tylko przy rozgrzewaniu - przyjamniej DAYTONY), Ładowanie przy tej konfiguracji i włączonych długich oscylowało wokół 12,8 a 13V. Zgadzam się z Alpakiem - im więcej urządzeń podłączysz (oczywiście w granicach możliwości prądnicy) tym oryginalny regler będzie mniał mniej pracy z "wytracaniem" nadwyżki, (będzie się mniej grzał). Przy tych urządzeniach o których piszesz (halogeny, stop, voltomierz...) nie będzie problemu, jeśli prądnica daje radę, masz sprawne aku i nie masz zasyfionych kostek oraz styków.
Ostatnio edytowane przez RAFWRO : 10.05.2010 o 15:22 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dodatkowy halogen | puszek | Wszystko dla Afryki | 70 | 28.01.2017 16:44 |
Kończy się prąd, ładowanie jest - RD07 | jackhammer | Układ elektryczny i zapłonowy | 19 | 31.05.2010 12:04 |