![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: łódź
Posty: 409
Motocykl: R 1100 GS
![]() Online: 4 dni 22 godz 27 min 57 s
|
![]()
jesli o to ci chodzi to kierownica jest przykrćaona do polki za pomocą tulei metalowgumowych czy jakos tak, ktore maja redukowac drgania przenoszone na kierownicę.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 692
Motocykl: chwilowo rower
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s
|
![]() Cytat:
Właśnie przeleciałem wszystko kluczem dynamometrycznym i jest ok. Sprawdziłem luzy - brak. A nadal się dynda ![]() Ostatnio edytowane przez Dzieju : 26.02.2012 o 08:28 |
|
![]() |
![]() |