Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 19.04.2010, 13:22   #1
daniel_87
 
daniel_87's Avatar


Zarejestrowany: May 2008
Miasto: łódź
Posty: 409
Motocykl: R 1100 GS
daniel_87 jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 dni 22 godz 27 min 57 s
Domyślnie

jesli o to ci chodzi to kierownica jest przykrćaona do polki za pomocą tulei metalowgumowych czy jakos tak, ktore maja redukowac drgania przenoszone na kierownicę.
daniel_87 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19.04.2010, 13:48   #2
paku
 
paku's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 692
Motocykl: chwilowo rower
Galeria: Zdjęcia
paku jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał daniel_87 Zobacz post
jesli o to ci chodzi to kierownica jest przykrćaona do polki za pomocą tulei metalowgumowych czy jakos tak, ktore maja redukowac drgania przenoszone na kierownicę.
to jest oczywiste - ale tuleje się nie zmiękczyły ani nie powiększyły od przykręcenia pułki pod błotnik i wyważenia koła.

Właśnie przeleciałem wszystko kluczem dynamometrycznym i jest ok.
Sprawdziłem luzy - brak. A nadal się dynda

Ostatnio edytowane przez Dzieju : 26.02.2012 o 08:28
paku jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:39.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.