|   | 
 | |||||||
| Hardware Opisy sprzętu, porady dotyczące wyboru... | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  | 
|  07.04.2010, 20:08 | #1 | |
|  Zarejestrowany: Sep 2008 Miasto: Jeleśnia - Żywiec 
					Posty: 1,352
				 Motocykl: CZ 350/XL 600   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 23 godz 52 min 10 s |   Cytat: 
 Bo chciałem początkowo jakiś telefon z nawigacją. Jakies SPV albo coś. I na to automapę. Ale... Używałem na moto archaicznej nawigaci na smartphonie motoroli A925. Ale porażka. Na otwartym polu satelity szukał 5 min  No i nie wiedziałem czy pakowac się w nowszy tel czy nawigacje. Zabtałem 60tke  Zarąbista zaleta. Baterie paluszki. 10h spokojenie wytrzymuje. W telefonie wieczne waliki z kablami i ładowarkami. Descz. Wodoodporne. Nie trzeba sie martwic że zamoknie. W zimie wedrowałem po górach, więc urządzenie jak znalazł do pieszych wedrówek gorskich. Wady ma. Juz pisano. Ciezko wpisuje sie adresy, ale mi to nie potrtzebne bo nie mam potrzeby latania na wsp. adresowe  Ten słabszy odbiornik. Jeszcze nie zgubiłem zasiegu. A wedrowałem po lasach i chaszczach. Byłem w szoku jak sprzet znalazł sygnały satelit na parapiecie. Karte mam tylko 256MB. Miałem kupic wiekszą, ale na tym pół Polski sie miesci mi spokojnie   
				__________________ Naczelny Filozof Cezet 350 '83 [z dwoniącym tłokiem] [bez kilku podkładek] [w kolorze Zielonego Trabanta] Kymco Activ 50 ADV | |
|   |   | 
|  08.04.2010, 12:03 | #2 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2009 Miasto: Gdańsk 
					Posty: 29
				 Motocykl: RD07 Przebieg: 42000   Online: 2 dni 5 godz 44 min 0 |   
			
			No to napiszcie mi może jeszcze jak jest z tą 60csx jeśli chodzi o nawigowanie po mieście, po czarnych ulicach. Rozumiem że problemem jest wpisanie adresu jak również niektórym przeszkadza brak komend głowowych. Ale czy po za tymi niedogodnościami daje radę?, znajduje to co się chce - bo wydaje mi się że w jakiś dłuższy wyjazd zabieranie ze sobą 2 navi to też słabe rozwiązanie a czasem szuka sie jakiegoś konkretnego hotelu czy innego adresu kolegi itp?
		 | 
|   |   | 
|  08.04.2010, 16:20 | #3 | |
| Administrator  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Poznań 
					Posty: 1,143
				 Motocykl: RD07a   Online: 1 miesiąc 6 dni 10 godz 43 min 22 s |   Cytat: 
 pozdr, laska | |
|   |   | 
|  08.04.2013, 20:14 | #4 | |
| Niepoprawny ideologicznie - XTZ/GS/LC4 ;)  Zarejestrowany: Jul 2008 Miasto: Józefów 
					Posty: 660
				 Motocykl: R1100GS, LC4   Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 58 min 40 s |   
			
			Naprostowania odnośnie 60Cx, która ponoć Cytat: 
 Jedyna różnica pomiędzy 60Cx a CSx to brak w tym pierwszym barometru ciśnieniowego (który koryguje wysokość wyliczaną z GPS) i elektronicznego kompasu. Moim zdaniem na moto obie te rzeczy są zupełnie zbędne. Z tego co wyczytałem to 60CS nie ma SiRF i tam może być już odczuwalna różnica. Ostatnio edytowane przez fxrider : 08.04.2013 o 20:18 | |
|   |   | 
|  09.04.2013, 11:00 | #5 | |
| Administrator  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Poznań 
					Posty: 1,143
				 Motocykl: RD07a   Online: 1 miesiąc 6 dni 10 godz 43 min 22 s |   Cytat: 
   | |
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Garmin 60Csx - pytanie o montaż | electro | Hardware | 3 | 20.11.2012 12:49 |