![]() |
|
Dział Producentów i Dostawców Zarabiasz na życie w branży motocyklowej? Tutaj zareklamuj swój produkt. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
ech...
więc tak: Willard ja wiem, że nie musisz, ale zadzwoń chłopie jak nie masz kontaktu innego. tel znasz. do reszty: Pany jest ogólne zatwardzenie w postaci BRAKU zbiorników na olej. Polski dystrybutor, którego jestem największym klientem /tego jestem pewien/ zrobił mnie w ..ja i czekałem, czekałem, czekałem aż sie okazało, że nie będzie. dodatkowo czekałem na elementy toczone na CNC - tu okazała się padaczka z tokarką, którą naprawiali cały ubiegły tydzień. jak rok to robię, nigdy nie miałem jeszcze takiego opóźnienia z powodu niedostępności podstawowych materiałów. efekty są opłakane - Willard jest w...ony bo mu obiecałem, że mam gotowe /no bo miałem mieć komplet i słać/, czeka chyba z 12 osób na forum XJR1300 i kilka niezwiązanych z jakimkolwiek forum. z dnia na dzień obiecywano mi, że to już jutro itd... jest słabo. zamówiłem zbiorniki w opcji wojennej z Niemiec i jadą. drogo no i to i tak niewiele ale na załatanie bieżących dziur wystarczy. dzisiaj koło południa dostałem potwierdzenie, że się toczy już i tokarka sprawna. najdalej w środę będę miał komplety do wysyłki. najbardziej opóźnione historie zleciłem na obróbkę ręczną, żeby było jak najszybciej. ZATEM: zanim posypią się gromy -> proszę o chwilę cierpliwości bo cała sprawa już lada moment się wyprostuje. jeśli ktoś ma mnie i czekania dość proszę o info. KING OF SNAKE - śledzę forum HVP - w chwili obecnej z przerażeniem :/ ale da Bóg w przyszłym tygodniu będzie już luźniej. Pozdrawiam Matjas
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
#2 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Poronin
Posty: 5
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 dzień 22 godz 26 min 10 s
|
![]()
Witam.
Winien jestem Matjasowi sprawozdanie z działania oliwiarki. Początkiem grudnia wyjechałem do Tunezji ze świeżo założoną (zgodnie z zaleceniami) oliwiarką i łańcuchem z przebiegiem ponad 20 000 km. Po przejechaniu Tunezji dookoła i zrobieniu 3000 km z dwoma osobami i bagażem na pokładzie łańcuch nie był ani razu podciągany a trasa nie była najłatwiejsza ( piasek i błoto). Pomimo pojedynczej dyszy dawkującej olej na zewnętrzną stronę zębatki po chwii olej był widoczny po drugiej stronie rolek na sworzniach łańcuchowych. Nie zauwarzyłem śladów oleju na motorze, gdzie przy sprayu te ślady były brudne i lepkie. Olej bardzo dobrze wypłukuje piasek z łańcucha. Moi kompani podróży założyli również te oliwiarki do swoich motocylki KTM LC8 na przednie zębatki i również nie mieli żadnych zastrzerzeń. |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Oct 2009
Posty: 31
Motocykl: BMW Dakar
![]() Online: 12 godz 25 min 15 s
|
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Motooiler | robertG7 | Wszystko dla Afryki | 25 | 29.03.2014 07:19 |
Porada łańcuchowa pilnie potrzebna ... | paku | Rama, zawieszenia, napęd | 3 | 10.08.2009 09:51 |