|   | 
 | |||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  | 
|  24.02.2010, 11:23 | #1 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2008 Miasto: Poznań 
					Posty: 5,607
				 Motocykl: 690 Enduro   Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s |   
			
			Zawór otwiera się na zadany czas i olej zaczyna spływać pod wpływem grawitacji. Chyba jasne jest, że ilość wypływu zależeć będzie od gęstośći a więc temperatury. Pompa podaje określoną objętość. Przy tłoczkowej będzie to objętość cylinderka przy jednym ruchu tłoka, niezależnie od temperatury. Objętość cylinderka przecież się nie zmienia. Jeśli pompa jest dość "silna" to wypcha nawet gęsty olej. 
				__________________ "A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." | 
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| TomTom Rider..chyba stary soft? | Fausto | Zastosowanie praktyczne | 1 | 29.07.2013 16:06 |