![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Centrum Sterowania Kosmosem
Posty: 524
Motocykl: RD07
Przebieg: słuszny
![]() Online: 1 tydzień 5 godz 24 min 13 s
|
![]()
Mam hapko beckery ale nie na moto tylko gdzieś w piwnicy.
Schowane głęboko żebym ich nie widział! Afre kupiłem już z założonymi HB i od samego początku miałem z nimi problemy. Pierwszy paciak i małe wgniecenie na zbiorniku ![]() No luz, myśle sobie... do drugiego paciaka który odkształcił mocowanie pługu, zdążyłem je dwa razy spawać na łączeniach. Po wspomnianej drugiej glebie postanowiłem je wypieprzyć! Ale gmole nie dały za wygraną, zanim je zdemontowałem pękły jeszcze raz ![]() Na trampku miałem givoskie i nie było problemu, poza tym nieszczęśliwym mocowaniem które potem poprawiłem, było gites. Wydaje mi się że kształt HB jest troszku nieszczęśliwy, chodzi o tą górną rurę. Moim zdaniem brak tam jakiegoś wspornika/usztywnienia. Jeśli to jakaś gleba parkingowa czy w ogóle na czarnym to luz, bo są dość nisko osadzone i nie pozwalają żeby moto obalił się za mocno i przyszlifował np kierunki. Ale na offie jest dupa zbita, dolna rura grzęźnie w piochu a wtedy górna część masakruje owiewki ![]() Ktoś je nawet kiedyś ochrzcił: gmole made in popękane owiewki czy jakoś tak. Za to przyznać trzeba że Królowa pięknie się prezentuje w tych rułkach. Tyle moich spostrzeżeń w tej kwestii. Wiem, że zrobiłem sobie reklame jak cholera. Ale chętnych oczywiście zapraszam, za jedyne 2 stówki je oddam ![]() Ostatnio edytowane przez JuIo : 18.02.2010 o 16:54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Z Tymi gmolami, mocowanymi od śrub od płyty, to raz że uszy którą tam są za płyta i trzymają są bardzo cienkie. Dwa że gmole według mnie powinny chronić zbiornik i plastiki a nie płytę podsilnikową. Ja nie mówię że są złe, ino wolałbym takie mocowane wyżej, do ramy nad płytą od przodu. np African Queens takie robi, tureatech, i chyba SW motech. Musze napić się kawy
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]()
Ja tam na temat gmoli już pisałem i nie wiem czy dyskusje na temat ich mocowania nie są na wyrost.
http://www.africatwin.com.pl/showthr...mole#post84483 Generalnie gmole takie jak moje miał Wieczny i z tego co pamiętam przeżyły całkiem dziarsko spotkanie Afry Wiecznego z samochodem. Poza tym wyjazd Wiecznego do Rumuni - też lekko nie miały - zresztą niech się Wieczny wypowie ![]() Obecnie odkupił je od Wiecznego mój znajomy i będą dalej służyły w jego RD03 - może nie będą idealne ale zawsze to lepsze jak nic ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Moje gmole skasowały XJR 1300, R6, MT-03, i fazera i miały jedną rysę
![]() I to za jednym zamachem ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Katowice
Posty: 1,224
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 39 min 57 s
|
![]() Cytat:
W moim rankingu gmoli wygrywa Givi stosunkiem ceny do jakości ![]() Z tego co wiem to H&B robi dwa rodzaje gmoli. Jeden z mocowaniem do płyty silnika (mam niestety) i drugi z mocowaniem w dwóch miejscach do ramy. Ten drugi sposób jest moim zdaniem najlepszy w gmolowych rozwiązaniach ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Pytanie o opony | Babel | Hamulce, kola, opony | 16 | 31.07.2008 10:09 |