|  08.11.2022, 13:08 | #61 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 39 min 40 s |   
			
			
na YT jest już więcej filmów i widać że chyba linki jednak nie ma w opisie jest Throttle by wire, katalizator dość nisko i zmniejsza skutecznie prześwit przynajmniej dopóki jest na swoim miejscu. Ogólnie mi się podoba a najważniejsze to waga, chociaż 208kg to raczej na sucho. Motocykl ma też  elementy z CRF (koła, tarcze)
		 | 
|   |   | 
|  08.11.2022, 13:10 | #62 | 
|  |   
			
			Skąd macie info o tej lince? Wg poniższej specyfikacji, jest TBW. https://www.motorcycle.com/new-model...irst-look.html | 
|   |   | 
|  08.11.2022, 13:21 | #63 | 
|  |   
			
			Murowany sukces. Poprzednik zrobił robotę i pójdzie za dobrym imieniem.
		 | 
|   |   | 
|  08.11.2022, 13:23 | #64 | 
| trampkarz emeryt  |   
			
			Chłopy, dajcie spokój z tym że lipa bo skoki po 200mm itp. więc szosówka. Zrozumcie że tak jak Komar napisał, 90% użytkowników chce wygodnie jeździć asfaltem i czasem pojeździć po szutrach. I tyle, do tego nawet dętki nie są potrzebne.  Będzie jak z wieloma sprzętami - my tu ponarzekamy, pomarudzimy, pół Europy go kupi a by będziemy za parę lat masowo kupować używki i z zadowoleniem jeździć. Też uważam że 30-40 procent kupi bo słyszało o legendzie i po prostu im to podejdzie, a reszta bo miała gdzieś kiedyś trampka, ma sentyment i nawet nie spojrzy na wady czy porównywalne modele (ja się do tej grupy bym zaliczał) Wizualnie może, przyznam, nie jest pięknie ale jest tak jak w Trampku zawsze było. Oby technicznie było podobnie to będzie świetne wozidło. 90 kuni i te zawiasy załatwiają to czego zawsze brakło trampkowi. Miałem 4 czy 5 transalpów i z ogromną ciekawością czekam na to jak ten będzie wyceniany i jak wypadną testy. Jak 208kg to masa zalanego to jest mniej niż trampek 650 i 700. Jakby tak było to ideolo - masa do mocy lux. Jak to masa suchego to jest to dokładnie tyle ile na sucho waży mój gejes 1200...wtedy to już tak se. Pozdrawiam zimny ps. jest też nowy V-Strom 800 z paskudną lampą z przodu ale także ze zdecydowanie ukierunkowaniem bardziej w teren niż 650-tka, coś koło 80 koni i 80nm chyba, też szprycha i dętka. | 
|   |   | 
|  08.11.2022, 13:24 | #65 | 
|  |   
			
			313429818_10229263067351456_7535591568992425803_n.jpg 313419007_10229263074271629_9200843146501844261_n.jpg A chinol potrafi zrobić 800 w wadze 165kg 
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. | 
|   |   | 
|  08.11.2022, 13:26 | #66 | 
| trampkarz emeryt  |   | 
|   |   | 
|  08.11.2022, 13:30 | #67 | |
|  |   Cytat: | |
|   |   | 
|  08.11.2022, 13:32 | #68 | 
| trampkarz emeryt  |   
			
			BTW - ciekawa rzecz, kształt zbiornika w tym nowym trampku mocno kojarzy mi się z tym z Trampka 600! Tylko korka wystającego nie ma.  Malowanie też mocno odwołujące się do sentymentu modelu. | 
|   |   | 
|  08.11.2022, 13:34 | #69 | 
|  Zarejestrowany: Jan 2010 Miasto: Warszawa 
					Posty: 2,922
				 Motocykl: RD04   Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 19 min 14 s |   
			
			Ogólnie można wyrzeźbić z tego trampka fajny motocykl. Bo mocy ma w sam raz.  Wystarczy wymienić zawieszenie z przodu i z tyłu, wymienić cały układ wydechowy, wywalić bagażnik i zastąpić ogon takim rodem z enduro, wyrzucić brzydki przód i wrzucić owiewkę z wierzą ala Dakar coś w stylu t700, wyciąć połowę przednich owiewek. Wtedy będzie to wyglądać i waga coś tam spadnie. A taki DesertX wygląda pięknie bez rzeźbienia. 
				__________________ WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica TwinRD04>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S>890AdventureR | 
|   |   | 
|  08.11.2022, 13:35 | #70 | 
|  |   
			
			No tak ale kosztuje 2 x tyle co trampek.
		 | 
|   |   |