|
|
#11 | ||
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,785
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
|
Widmo to sprawdź ten pomarańcz z białym paskiem (patrzyłem na jakiś inny schemat). Jak ustawisz miernik na opór to przy motocyklu "gotowym do jazdy" powinno pokazywać wartość w tysiącach lub milionach omów (lub poza zakresem). Jak wyłączysz zapłon/kluczyk to powinno być <1 om między tym kablem (pomarańcz-biały) a masą. Sprawdź to pierwsze na rozpiętej wtyczce, nie powinno mieć znaczenia.
Cytat:
Cytat:
Po prostu wtedy raz świeci a raz nie świeci. Identyczna sytuacja jak z diodą prostowniczą
|
||
|
|
|