Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 23.09.2009, 11:43   #17
cheniek
 
cheniek's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Pszczyna
Posty: 863
Motocykl: CRF1100L DCT + KTM640 ADV
Przebieg: 30237
cheniek jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 3 tygodni 2 dni 2 godz 56 min 6 s
Domyślnie

TAK, sterowanie stykiem pompy jest mechaniczne (membrana).
W opcji z przekaźniekiem oryginalny styk pompy "wzbudza" tylko przekaźnik to przekazania prądu do pompy.
cheniek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Podłączenie przekaźnika do pompy - łopatologicznie MaRP Uklad paliwowy i wydechowy 57 04.07.2022 19:52
Elektronika przekaznika.... Scorpi Układ elektryczny i zapłonowy 5 31.03.2014 21:17
Przeróbka pompy paliwa bez przekaźnika, 2 elementy, działa :) pekos1988 Uklad paliwowy i wydechowy 23 19.03.2013 21:26
Podłączenie przekaźnika świateł dla dwóch reflektorów Stolek Układ elektryczny i zapłonowy 34 09.12.2011 12:36


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:45.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.