|
|
#11 |
|
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
Warzywko coś robił z tyłem. Moto wygląda jak pokraka ze strasznie wysoką dupą więc sądzę że to była droga kolegi ze śrubokrętem. Może sie opinią podzieli. Po mojemu to nie jest moto do latania wyczynowo w terenie i w tym celu trzeba zrobić zawias przód/tył a to i tak uja da. Do takiego zastosowania to rama jest za słaba i niezbyt sztywna.
Do normalnej jazdy w terenie zmiana zawiasu będzie pewnie bardzo dobra a i do wypraw sie przyda bo pozwoli na regulacje i dostosowanie do jazdy z tobołami i tu zmianę zawiasu popieram w 100%. Wtedy mamy moto do zabawy w terenie bez hardkoru i wyprawówkę. Rrolek , w dosiadzie niezbyt bo byle bump, dostajesz kopa w dupę i lądujesz na kierze lub w krzakach. W mojej ocenie jak ktoś chce to dualować i nie cierpieć to bym poszedł drogą kolegi @Horizon. |
|
|
|
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| 2021 CRF250L & CRF250 Rally | Danny | Dział ogólny | 65 | 06.02.2025 19:58 |
| Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 13:36 |
| Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora | Viruus | Warsztat | 8 | 11.12.2019 14:56 |