Cytat:
	
	
		
			
				
					Napisał  Horizon
					 
				 
				Jako ktoś kto odbiera nowe samochody to powiem Ci, że odbiór motocykla jest jeszcze prostszy, bo nie musisz sprawdzać czy nie jest porysowany albo nie ma wgnieceń - wszak sam za chwilę go wywalisz gdzieś w lesie   
Dla pewności możesz sprawdzić: 
1. Poziom oleju, poziom płynu chłodzącego - warto sprawdzić czy jakiś praktykant w serwisie pilnował ilości. 
2. Przykręcenie kierownicy i osprzętu chociaż sam pewnie będziesz sobie to regulować pod siebie. 
3. Czy piasty są dokręcone prosto i nie ma bicia na kołach
 
Przy takim osiołku jak CRF300L to raczej wszystko.  
			
		 | 
	
	
 
Motocykle są chyba zalane płynami fabrycznie. To co jest do sprawdzenia to elementy montowane w serwisie po wyjęciu z kraty transportowej. Czyli przednie koło, kiera.
IMO: sprawdzić papiery. Niby numery są wydrukowane na naklejkach i nikt nic nie przepisuje ręcznie, ale warto sprawdzić. Miałem w rodzinie przypadek (tata), gdy przy sprzedaży auta okazało się że numery VIN nie zgadzają się z rzeczywistością 

 Auto nowe, z salonu, itd. Importer odkręcał temat, było trochę zabawy z Wydziałem Komunikacji