| 
			
			 | 
		#641 | 
| 
			
			 Moderator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Czołem, podaję niesprawdzoną plotkę: próba weryfikacji maksymalnego zasięgu CRF300L poprzez wyzerowanie zbiornika kończy się zapaleniem kontrolki "check engine". Serwis podobno identyfikuje ten konkretny błąd i skwapliwie inkasuje $ za jego wyzerowanie.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#642 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			W 250 tego nie było. Zerowane kilka razy.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#643 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2018 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 487
				 
Motocykl: Yamaha Radian&WR250F 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 4 dni 13 godz 55 min 3 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  
		 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#644 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2021 
				
					
				
				
					Posty: 285
				 
Motocykl: GG ES700 
				
				
				 
Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ktoś wrzucił na grupę ten film bo wywiązała się dyskusja dlaczego Yamaha ma 31 hp a Honda "tylko" 27. Ciężko raczej pokazać różnice inaczej niż 0-100 bo w terenie przy takich zabawkach odczucia będą co najwyżej subiektywne. 
		
		
		
		
		
		
		
	Wyższy moment w Hondzie i do tego sporo niżej dostępny pozwala przypuszczać, że w terenie jednak też jest lepiej. Nie wiem nie siedziałem na Yamaha więc mogę jedynie przypuszczać i dzielić się takimi porównaniami. Rozmawiałem z jedną osoba, która posiada CRF300L i KLX250. KLX ma ramę "bardziej enduro" do tego lepsze parametry, ale na KLX sadza dziewczynę, a sam jeździ Hondą.bo jak mówi w terenie KLX sobie gorzej radzi.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#645 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Price dobrze dywaguje -> morał: jacy klienci taka oferta. IMO niższy moment w terenie jest przewagą nie wadą. Pozdr rr 
				__________________ 
		
		
		
		
	Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#646 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2018 
				Miasto: okolice Warszawy 
					
				
				
					Posty: 1,446
				 
Motocykl: CRF250L * T7 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 1 dzień 15 godz 24 min 42 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
   Da się zrobić wiele sztuczek mając 20Nm ale do zabawy 30Nm będzie zdecydowanie ciekawsze.Co do ciężkiego terenu .... o taki chodzi, czy jeszcze cięższy ? Bo ten jakoś przejechaliśmy, topiąc się identycznie jak mocniejsze maszyny ![]()  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#647 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Pamiętam to miejsce z Baby Jagi. Byłem z Czeczenem i chłopakami na tej trasie przy planowaniu i jeden ciężki tam ugrzązł i go wydłubywaliśmy. Liście przeszły.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#648 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2018 
				Miasto: okolice Warszawy 
					
				
				
					Posty: 1,446
				 
Motocykl: CRF250L * T7 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 1 dzień 15 godz 24 min 42 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No my czekaliśmy nawet w kolejce na własną wklejkę, aż się liście wydłubią z tego błota  
		
		
		
		
		
		
		
	  Przed rajdem mogło być ciut łatwiej bo mniej rozjeżdżone, my już trafiliśmy na solidne głębokości w tym miejscu.
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#649 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2017 
				Miasto: Ostrowiec Św. 
					
				
				
					Posty: 475
				 
Motocykl: KTM 640, NAT 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 5 dni 20 godz 52 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja na LC4 z tego co pamiętam chyba przejechałem  
		
		
		
		
		
		
		
	  ale to nie zasługa motocykla tylko tego że puściłem Was przodem, sprawdziłem gdzie najtwardziej, ktoś mnie lekko pchnął i udało się nie wkleić   Ten co stoi z kijem jechał pierwszy.
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#650 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2021 
				
					
				
				
					Posty: 285
				 
Motocykl: GG ES700 
				
				
				 
Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
To już sam raczej wiesz  
		
		
		
		
		
		
		
	  Całą masa ludzi zapuszcza się na CRF250L i śmiało z niego wyjeżdża. No chyba, że "ciężki teren" to pionowe podjazdy pod KTMy eee no chyba jak mówimy o mocnych maszynach to wtedy tak bo zrywa przyczepność. W takim sprzęcie jednak wolę mieć te kilka nm więcej pod dupą przy niższych obrotach niż pałować silnik na czerwone pole, żeby wykrzesać jakąś moc.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| 2021 CRF250L & CRF250 Rally | Danny | Dział ogólny | 65 | 06.02.2025 19:58 | 
| Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 13:36 | 
| Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora | Viruus | Warsztat | 8 | 11.12.2019 14:56 |