Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 03.09.2009, 22:26   #16
BartekJ


Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Gliwice
Posty: 246
Motocykl: RD 07a i orange, ale biały-250 EGS
BartekJ jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 38 min 13 s
Domyślnie

Odnośnie masy na regulatorze.
Wychodzą z niego cztery przewody, znaczy dwie pary, plus i minus. Jeśli miałaby być masa na obudowie reglera, po co wyprowadzać dodatkowe przewody - wystarczyłby przeca ten "-" z masy.
Poza tym prądnica jest elektrycznie odizolowana od masy. Wykorzystujemy napięcie międzyfazowe. Jaki zatem sens miałaby masa regulatora na obudowie, jeśli nie ma połączenia z prądnicą poprzez masę.

Ja włożyłem kawał blachy alu pod pod regler i tyle. Regler się grzeje, bo ma się grzać, więc mu pomagam. A połączenia mam solidnie zrobione. Działa dobrze i niech mu tak się przez sto lat działa...
BartekJ jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Regulator a moc motocykla Nonek_ Układ elektryczny i zapłonowy 0 06.05.2012 20:48
Wygotowany regulator Chomski Układ elektryczny i zapłonowy 1 22.07.2010 23:54
Regulator :) paku Układ elektryczny i zapłonowy 73 15.01.2010 21:35


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:27.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.