|  19.01.2020, 14:31 | #891 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2019 Miasto: Warszawa 
					Posty: 615
				 Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R   Online: 2 tygodni 1 dzień 19 godz 12 min 37 s |   
			
			Super, wrzuć tu jak już odbierzesz   Być może powoli będzie sens aby administratorzy założyli osobny dział dla CRF1100. Za chwilę będzie ich tu z pewnością więcej. | 
|   |   | 
|  19.01.2020, 14:42 | #892 | 
| Zarejestrowany: Oct 2016 Miasto: Zagłębie 
					Posty: 18
				 Motocykl: CRF1100 dct   Online: 16 godz 24 min 51 s |   | 
|   |   | 
|  19.01.2020, 14:43 | #893 | 
|  |   
			
			Uff, inni też zamawiają. Już myślałem, że to ja jestem nienormalny kupując ten "badziew".  Zrobiłem około 600 kilometrów, niestety temperatura mnie skutecznie zniechęca do jazdy. Motocykl prowadzi się przyjemnie lekko i daje mega dużo frajdy. Zawieszenie pracuje świetnie, jeśli ktoś rozważa elektroniczny zawias to w mojej ocenie warto. Tryb TOUR używam tylko do jazdy po równym asfalcie. W każdym innym przypadku jest dla mnie zbyt twardo i korzystam z innych trybów oraz z własnej konfiguracji. Trakcja działa, że tak to ujmę ... w kulturalny sposób wykonuje to do czego została stworzona, przy tym nie przeszkadza. Nie mam się do czego przyczepić. Pokuszę się o stwierdzenie, że regulując poziom kontroli trakcji tak naprawdę wybieram jak mocno chcę majtać dupą przy odkręconej manetce. Banan i/lub adrenalina w zależności od ustawienia i umiejętności kierownika. Silnik i skrzynia DCT, wszystko cacy i pełna kultura oprócz trybu D. Zbyt niskie obroty na wyższych biegach. Silnik wraz z przeniesieniem napędu wyraźnie to komunikuje. Po mojemu jest to niezdrowe dla mechanizmów i zamiast D używam S1. Dźwięk silnika podczas jazdy jest bardzo dobry. Doświetlanie w zakrętach działa bardzo dobrze. Najwięcej czasu zajęło mi przyzwyczajenie się do przełącznika kierunkowskazów. Choć zima w tym roku i tak jest łaskawa to życzę nam wszystkim żeby szybko przyszła wiosna.  Ostatnio edytowane przez Majster : 19.01.2020 o 14:53 | 
|   |   | 
|  19.01.2020, 14:56 | #894 | 
|  Zarejestrowany: Oct 2018 Miasto: Zabrze 
					Posty: 1,123
				 Motocykl: ATAS 2019 Przebieg: 11000   Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 24 min 33 s |   
			
			Z trybem D byl juz problem we wczesniejszej NAT. D jak jazda Dziadkowa. Nie wiem czemu zmienia przy tak niskich obrotach, ale podejzewam ze celem jest tu odpowiednio niska liczba w rubryce spalanie   rowniez uzywam S1. | 
|   |   | 
|  19.01.2020, 15:07 | #895 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2019 Miasto: Warszawa 
					Posty: 615
				 Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R   Online: 2 tygodni 1 dzień 19 godz 12 min 37 s |   
			
			Ja również natychmiast po odpaleniu wrzucam od razu S1. Apropos kierunkowskazów - za każdym razem działa Wam prawidłowo automatyczne wyłączanie? Ja mam wrażenie, że przy zakrętach branych na niskich prędkościach (np skręt w prawo ze stojącego) muszę często sam wyłączać kierunkowskaz. Przy większych prędkościach i zmianie pasa wyłącza chyba zawsze.
		 | 
|   |   | 
|  19.01.2020, 15:19 | #896 | |
|  |   Cytat: 
 | |
|   |   | 
|  19.01.2020, 15:52 | #897 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2019 
					Posty: 45
				 Motocykl: CRF1100 DCT   Online: 2 dni 21 godz 32 min 5 s |   | 
|   |   | 
|  19.01.2020, 20:05 | #898 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   
			
			
Ze Sportsbikeshop nie ma kompletnie żadnego problemu ze zwrotami i jest na to rok. Sugeruję  kupić dwa kaski w potencjalnych rozmiarach i po kilku dniach / tygodniach zwrócić ten, który jest za mały/za duży/uciska itp.
		 | 
|   | 
|  19.01.2020, 20:32 | #899 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2019 Miasto: Warszawa 
					Posty: 615
				 Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R   Online: 2 tygodni 1 dzień 19 godz 12 min 37 s |   
			
			
Trochę. 183 mniej więcej. Spodnie mogły by być minimalnie dłuższe ale to od razu oznaczało i więcej w pasie. Są na styk jak wstanę na moto i trochę je ułożę jest na styk. Co do gmoli zamówiłem komplet dodatków (Superpack Alu to się chyba nazywa). Chciałem to od razu wrzucić razem z moto w leasing. Czekam aż dojdzie do dealera i będą montować. | 
|   |   | 
|  19.01.2020, 20:41 | #900 | ||
|  Zarejestrowany: Oct 2018 Miasto: Zabrze 
					Posty: 1,123
				 Motocykl: ATAS 2019 Przebieg: 11000   Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 24 min 33 s |   Cytat: 
 Cytat: 
  Jak wezme portki dlugosci ok, to w pasie pol kilometra luzu. Ale jest na to sposob - trzeba przytyc !  Ale ma to swoje bardzo dobre strony. Na moim moto (atas19) kolega majacy 182 cm wzrostu ma problem siegnac do ziemi - stoi na palcach obu stop. Ja majac 174 stoje jedna stopa na plasko, drugiej brakuje 1 cm w piecie. W butach motocyklowych obie na plasko. Wiec jakos ten problem z ciuchami "przeboleje" i dziekuje opatrznosci za ta nieproporcjonalnosc   | ||
|   |   | 
|  | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Rosja w 2020 bez wizy | zz44 | Kwestie różne, ale podróżne. | 1 | 16.12.2018 23:42 | 
| Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 11:38 |