Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Regularne czynności serwisowe

Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 02.06.2009, 00:11   #23
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

Generalnie robi ten gaz głównie za napięcie amora, bierze cześć z pracy sprężyny na siebie. Widziałem że niektórzy z Nas, mający nawet AT z końca produkcji mają sprężyne od amora seryjną podkręconą prawie lub zupełnie do końća.
I dobrze . Lepiej się prowadzi
Choć to niemal pewne, że SAGu przy dwóch osobach na takiej AT już sie nie ustawi bo nie fabryczna sprężyna za miekka może już być. A tu taki manewr z dowaleniem gazu do amorka jak fabrycznie ma to miejsce, daje szanse na prawidłowe działanie tylnego zawiasu. Wyśle do Nagengast jeden z moich amorów który u nich robiłem, niech w ramach gwarancji go zrobią i założa i w nim zaworek i dowalą go na 16atm i tszoda Na zdarowie
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Swiecaca kontrolka cisnienia oleju banditos Silnik, sprzęgło, skrzynia 2 20.01.2013 18:11
Gwint czujnika ciśnienia paku Silnik, sprzęgło, skrzynia 13 03.09.2009 15:26


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:01.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.