|  22.10.2018, 07:39 | #31 | 
|  Zarejestrowany: Jan 2013 Miasto: Słomianki 
					Posty: 550
				   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 3 dni 16 godz 16 min 28 s |   
			
			Ktm1290 adv w wersji s. Nikt na asfalcie Ci nie podskoczy. A jak będziesz chciał szuter, to 19’ kółko z przodu również da sobie radę.  Ew. przy mniejszym budżecie adv1090 (jeśli głównie asfalt to bez R). To są naprawdę fajne dylematy. Miłego! Jac | 
|   |   | 
|  22.10.2018, 08:47 | #32 | 
| trampkarz emeryt  |   
			
			Ja trochę z innej beczki... Otóż mam trzeciego już V-Stroma. Jako motocykl na asfalt obojętnie jakiej jakości sprawdza się doskonale. Z jazdy w terenie maszynami ponad 200kg osobiście wyleczyłem się już dawno - ale oczywiście jak ktoś lubi to czemu nie   Jak rozważasz NAT to będzie Cię spokojnie stać na DL1000 z tych najnowszych. Ja po dwóch 650 (2005 i 2012) mam DL1000 z 2005 i powiem tak - 100km i 100nm robi robotę, ale to już standard dzisiaj. Wygoda jest super, kultura pracy trochę mniej (poniżej 4k rpm -duża V-ka o narowistym charakterze) , spalanie także (6-7L)... ale generalnie bardzo dobry motocykl. Co go odróżnia od Varadero itp. to masa (236kg zalany pod korek, konkurencja ma chyba po 20-30kg więcej). Dla mnie i tak jest ciężki - no ale 100 koni i 200kg to tylko w KTMie   W tych najnowszych DL1000 (po 2014) dużo poprawili w kwestii spalania i hamulców. Wiem że Suzuki to obiegowo nie Honda ale ja po 10-ciu Hondach wsiadłem na V-Stromy i wyszło mi że są naprawdę OK   Pozdrawiam zimny | 
|   |   | 
|  22.10.2018, 08:53 | #33 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   | 
|   | 
|  22.10.2018, 09:25 | #34 | 
| I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24  |   | 
|   |   | 
|  22.10.2018, 09:55 | #35 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2013 Miasto: Ostrów Mazowiecka 
					Posty: 1,534
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 3 miesiące 2 dni 13 godz 30 min 45 s |   | 
|   |   | 
|  22.10.2018, 10:41 | #36 | |
|  Zarejestrowany: Jul 2016 Miasto: Zagórów 
					Posty: 467
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 2 miesiące 2 dni 23 godz 15 min 50 s |   Cytat:   | |
|   |   | 
|  22.10.2018, 10:58 | #37 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   
			
			Nie nie nie  Triumph kompletnie mi nie lezy   | 
|   | 
|  22.10.2018, 11:35 | #38 | 
| trampkarz emeryt  |   
			
			Dubel... 160 koni i 140km na 217 masy na sucho? Bałbym się na to wsiadać, runda na 990Adv już zostawiła mi trwały ślad w psychice     Faktem jest że DL1000 mocy oczywiście tyle nie ma (nie ta epoka i chyba inne założenia - choć oryginalny silnik TL1000R miał 135hp i 108nm...) ale przynajmniej masa suchego na poziomie 208kg, jak na litrowy motocykl - chyba bardzo przyzwoicie  To tak  na marginesie dyskusji. Co do NAT to mogę tylko powiedzieć że wizualnie jest super, a doświadczenia praktycznego nie mam  Fajna byłaby jako motocykl do (prawie) wszystkiego. | 
|   |   | 
|  22.10.2018, 11:41 | #39 | 
|  |   
			
			W nowym Świecie Motocykli porównują kilka turystyków od goldasa przez tigera 120 i 1290 po benelli 500. I fajnie jest tabelka z komfortowymi prędkościami przelotowymi, inne sprzęty mają 120-150, a ktm 240  Jednak po mieście to niekoniecznie 1290 się sprawdzi, szczególnie po przesiadce z DTC 
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. | 
|   |   | 
|  22.10.2018, 11:50 | #40 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   | 
|   | 
|  | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Nawigacja -asfalt | NUROFEN | GPS | 57 | 05.11.2018 16:48 | 
| Rumunia 05-20.08 asfalt szuter | ferdek | Umawianie i propozycje wyjazdów | 8 | 02.08.2016 13:36 |