|  | 
|  03.09.2018, 20:12 | #1 | 
|  |   
			
			Nie bronie nikomu drzeć łacha tylko zadałem  pytanie. Po drugie pęknięty wahacz czy lagi w BMW to błąd konstrukcyjny. Ja tu w przypadku tego uszczelniacze nie widzę żadnego błędu konstrukcji. Na pewno zastosowanie takiego uszczelniacza było czymś podyktowane, a zastosowanie pękającego wahacza raczej nie. W KTM ten uszczelniacz też nie jest niczym osłonięty więc jest równie 'łatwo ' go uszkodzić. Ciekawe jaki uszczelniacz siedzi w 790 zaraz sprawdze Ps. Żeby było po równo błędem w konstrukcji crf byly wybierające się lagi BDW takie same wytarcia widziałem w latach xtz1200 
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. Ostatnio edytowane przez madafakinges : 03.09.2018 o 20:22 | 
|   |   |