| 
			
			 | 
		#11 | 
| 
			
			 Moderator 
			![]() Zarejestrowany: Dec 2008 
				Miasto: Niemcownia 
					
				
				
					Posty: 3,384
				 
Motocykl: CRF 1000D/DCT 
Przebieg: 48k+ 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			W związku z tym, że okres letni rejestracji mi się kończy odstawiałem dzisiaj moto na przezimowanie. Sprawdziłem to o czym piszesz w pierwszym poście i... - u mnie jednak też tak jest! Wcześniej pisałem, że nie, ale chyba nigdy nie czekałem aż moto samo się zatrzyma. Tym samym myślę, że ze skrzynią DCT tak jest. Że się nie rozsprzęgli ni stąd, ni zowąd i zacznie się zatrzymywać. Sam już teraz zgłupiałem. Chociaż z drugiej strony jest logiczne, że moto się będzie toczyć, bo silnik ma swoje obroty. 
		
		
		
		
		
		
			I było to dokładnie 12 km/h. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#12 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2009 
				Miasto: Warszawa / Ankara 
					
				
				
					Posty: 354
				 
Motocykl: SD 04 
Przebieg: 17000 + 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 7 godz 29 min 40 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Zmienić na manual (:-)) 
		
		
		
		
		
		
		
	Młodzi ludzie a na emeryckich wynalazkach jeżdżą.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#13 | 
| 
			
			 Moderator 
			![]() Zarejestrowany: Dec 2008 
				Miasto: Niemcownia 
					
				
				
					Posty: 3,384
				 
Motocykl: CRF 1000D/DCT 
Przebieg: 48k+ 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ale mi to nie przeszkadza  
		
		
		
		
		
		
			![]() To Radarman robi wojnę  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#14 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2010 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 394
				 
Motocykl: Honda Wave 110i 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 6 dni 22 godz 3 min 38 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Moja się zatrzymuje sama z siebie  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#15 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Mnie też ten konkretny fakt nie przeszkadza.  
		
		
		
		
		
		
		
		
			Co mi przeszkadza to to, że szarpie przy zwalnianiu przy ok. 30-40 km/h i to mnie bardzo drażni przy filtrowaniu lub w jeździe z pasażerką (już mam poobijany tył kasku). W związku z powyższym staram się szukać odpowiedzi na te sprawy sam, skoro dealer twierdzi, że wszystko OK. Podejrzewam, że może to mieć coś wspólnego z Euro 4 i ubogą mieszanką, gdyż w styczniu 2016 miałem jazdę testową NAT, które normy Euro 4 chyba wtedy nie spełniały i moto się tak (szarpanie) nie zachowywało. Dopiero od modelu 2017 NAT jest zamulony przez Euro 4... Ostatnio edytowane przez nabrU : 29.10.2017 o 01:11  | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#16 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2014 
				Miasto: Siedlce 
					
				
				
					Posty: 67
				 
Motocykl: TE 630 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 1 dzień 8 godz 27 min 37 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Zainteresowałem się problemem od początku i czekałem na rozwój wydarzeń, jednak od pierwszego postu nurtuje mnie myśl: 
		
		
		
		
		
		
		
	W jakim pojeździe skrzynia automatyczna pozwala zatrzymać pojazd bez użycia hamulca ? Zaznaczę, że w życiu nie jeździłem motocyklem z DCT, ale dziesiątkami ciężarówek, osobówek, traktorów, koparek i wózków widłowych wyposażonych w automaty klasyczne czy dual clutche i w każdym pojeździe wymagane jest wciśnięcie hamulca w celu zatrzymania. Wybiorę się w końcu na testy CRF z DCT i zobaczę co tam za cudo pracuje.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#17 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2014 
				Miasto: warszawa / siedlce 
					
				
				
					Posty: 365
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 3 dni 12 godz 55 min 21 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Już odpowiadam na twoje pytanie - potrafi to robić skrzynia konwencjonalna z takim nietypowym hamulcem pasowym - w moim peugeocie skrzynia AL4 DP0 zatrzyma pojazd bez hamulca w dosyć rozsądnym czasie :P  
		
		
		
		
		
		
		
	  Bardzo to się przydaje w mieście - zjada mniej hamulców. Za to ukuzyna w Audi a8 z dsg silnik sam z siebie nie hamuje... tylko jak puścisz gaz to tak jakby na luzie jechał...  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#18 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A jak to jest w DCT? Włączam D, puszczam hamulec i moto zaczyna się toczyć czy też stoi dopóki nie dodam gazu jak w skuterze?
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#19 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2010 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 394
				 
Motocykl: Honda Wave 110i 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 6 dni 22 godz 3 min 38 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#20 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2015 
				Miasto: Wlkp 
					
				
				
					Posty: 448
				 
Motocykl: CRF 1000D Transalp-XL650V      CB750       BMW-R850R 
Przebieg: 400 
				
				
				 
Online: 6 dni 53 min 12 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Muszę sprawdzić w swojej, ale wydaje mi się ,że to zatrzymywanie po odjęciu rolgazu , nie powinno doprowadzać do samoistnego zatrzymania w aucie czy motocyklu z automatem. 
		
		
		
		
		
		
		
	Od tego jest hamulec.Oczywiście to moje odczucie. W końcu tutaj mamy cały czas zasprzęglony 1 bieg. Co innego gdybyśmy zrzucili na N, co chyba w czasie jazdy nie jest możliwe.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |