Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 14.01.2017, 09:58   #10
Fazmin


Zarejestrowany: Jan 2017
Miasto: Siedlce
Posty: 11
Motocykl: RD03
Fazmin jest na dystyngowanej drodze
Online: 13 godz 36 min 15 s
Domyślnie

12,5 v akumulator ?

trochę mało, kiedyś czytałem że od 12,6 poniżej zaczyna się zasiarczać. Co najmniej 12,8. Chyba że aku jest stary to już może nie trzymać jak należy.

Są w sumie prostowniki regenerujące ale czy to prawda kto wie.
np. Ctek 5.0.
Fazmin jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Niskie ładowanie. Zet Johny Układ elektryczny i zapłonowy 29 01.08.2014 13:10
Słabe światła. Skydiverek Układ elektryczny i zapłonowy 21 11.10.2011 13:58
Obroty a ładowanie Michal Układ elektryczny i zapłonowy 17 03.11.2010 23:35


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:50.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.