![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#12 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Wydaje mi się że nie potrzebne są zawory jedno kierunkowe tylko ciśnieniowe czyli takie co bedą trzymały olej w układzie by cały nie spływał po wyłączeniu silnika. Olej kierunku nie zmieni, cofał sie nie bedzie. A taki zawór umieszczony nisko na końcówce węża powrotu który by sie zamykał prz niskim ciśnieniu pozwolił by na nie stosowanie dodatkowego zbiornika (olej dodatkowy by zostawał w chłodnicy) Po odpaleniu ciśnienie wzrasta zawór sie otwiera i cały układ pracuje prawidłowo. Pozostaje tylko kwestia ciśnienia
![]() Pozdro |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Różnice - chłodnica oleju i wody RD04. | krzysiek_m | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 10 | 17.06.2012 22:47 |
Chłodnica oleju. | wieczny | Układ chlodzenia | 9 | 06.02.2009 21:14 |