![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#29 |
Administrator
![]() |
![]()
Szczotka druciana mnie rozbawiła w tej instrukcji, dla kogo to piszą, mocno zastanawiające
![]() Ja tam miękkim pędzelkiem nakładam z uczuciem jak dziewczyny cienie do powiek ![]() Zakazują nafty bo niby wnika i rozpuszcza a rzadki psikacz co ma wniknąć to w końcu wnika czy nie ![]() No dobra to jeszcze jedno, powiedzmy że po jakimś przebiegu rolki są już luźnawe tak jak i oringi już średnio szczelne liczysz że tam jest choć kropla smaru? Raczej tylko wspomnienie i tak naprawdę smaruje tylko to co się na łańcuch nałoży. Dlatego w pewnym momencie czy ropa czy naftą nic nie wypłucze a umyje i wypłucze brud spod rolek który zastąpił pierwotny smar. Można by tak długo argumentować sposoby. Ale wiesz co ty nadal psikaj a ja będę naftował i hipolował i każdy będzie zadowolony ![]()
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
felga tył | cube | Hamulce, kola, opony | 7 | 11.08.2008 09:22 |