|  28.06.2018, 00:53 | #11 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Sexu i biznesu 
					Posty: 1,562
				 Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE   Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s |   
			
			Moim zdaniem silnik NAT a już szczególnie nowe NAT nie ma porównania do 950/990. To tak jak te marzenia o LC4 z silnikiem Trampka LOL. NAT można jechać po mieście spokojnie na 5...6 biegu. KTM 2...3. A jak trzeba to zapier.... aż ogień leci z rury. Co mnie zszokowalo to nowa NAT. Nie widziałem że będzie taka różnica. Lepiej się wkręca, lepiej brzmi. Szczególnie ten quick shift robi robotę- w górę i w dół. Ciekawostka dla mnie to mój Remus. Brzmi to fajnie ale niestety oryginalny wydech jest lepszy dla silnika. Więcej mocy, lepsza dynamika. Ale zostawiam bo ładnie pierdzi.  Sent from my SM-G930F using Tapatalk 
				__________________ __ Golodupiec bez Afryki | 
|   |   |