|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#21 |
|
...już nie taki świeży
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Pawłowice - okolice
Posty: 798
Motocykl: 1290SAR; 690R;
Online: 2 miesiące 1 tydzień 6 dni 17 godz 40 min 18 s
|
też decyzja poszła w strone MRA.
Połamałem już trzecia MGG - strasznie takie jakieś twarde i kruche są. Z porównań wynika, że MRA jest zdecydowanie szersza od MGG i tu barki są lepiej chronione. Wysokość - jesli asfalt, przelot i prędkość to wersja wyższa/turystyczna. Jak kogoś ciągnie do lasu, to raczej wersja orygin. tzn krótka (+ ew. deflektor na przeloty). Miałem wersje wyższą/turystyczna MGG (wysokość szyby ta sama co MRA) i zdarzało się, że waliłem szczęką kasku o szybe. Zaryzykuje z MRA Vario Touringscreen - ta taka z ruchomym deflektorem Jest ciut wyższa od oryginału, ale zdecydowanie niższa od turystycznej, no i ma ten ruchomy spoiler. Zobaczymy. Bajrasz sobie chwali. Niestety kosztuje :/ |
|
|
|
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Szyby motocyklowe | Orzep | Wszystko dla Afryki | 42 | 18.03.2021 05:51 |
| kask i parowanie szyby | SARACEN | Kaski | 13 | 17.03.2012 09:26 |