Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 24.06.2016, 21:19   #9
Mirek Swirek
BANDA LUBLIN
 
Mirek Swirek's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Lublin
Posty: 4,103
Motocykl: RD04
Przebieg: Kręcony
Mirek Swirek jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 2 tygodni 6 dni 20 godz 56 min 12 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Zmyler Zobacz post
Miras i tak się będę upierał.Eksperymentowałem na tych samych ustawieniach z dbkilerem i bez,z jednym i z dwoma dbkilerami i z całkowicie wolnym przelotem i jest to wyraźni do wyczucia przynajmniej w 4w rzędzie i nie widzi mi się żeby v2 było inaczej.pozdro
Zapewne jest jak mowisz Piotrze. Ja mam jednego, ostatniego killera i muzyka gra
Mirek Swirek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
sportowy wałek do AT +stelaze boczne PiotrRD04 Wszystko dla Afryki 17 28.10.2009 23:13


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:07.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.