|
|
#11 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,614
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 34 min 36 s
|
z tymi punktami mocowania gmoli to bardzo słabo jest...., chyba najlepsze byłyby obejmy (środkowa rama) jak w starej AT a gmol silnika połączony z górnym poprzecznie bo rozwiązanie mocowane w dwóch punktach to raczej bardziej uszkodzą silnik niż zabezpieczą....
gmole, które widziałem są b.blisko bloku silnika np. z przodu i nie chciałbym mieć go wbitego do środka ..to nie dekiel, że się zmieni na drugi, blok to jednorazówka więc nie wiem co lepsze rozwalić ![]() ![]() tu już lepiej...wizualnie bo górna poprzeczka pięknie widzie się z deklem na 1-2cm. ![]() ![]() poniżej komentarz zbędny i arcydzieło ... ![]() a tutaj przeciwność powyższej fotki.. prostota najważniejsza ![]()
Ostatnio edytowane przez mdxmd : 15.02.2016 o 23:07 |
|
|
|