| 
			
			 | 
		#11 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,620
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 32 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  ,  chodzi o to, że silnik zestrojony na moc i wyższe obroty tak jest to w KAT może i na papierze wyjdzie lepiej ale kultura oddawania tego momentu a w tym pracy silnika na niskich obrotach na pewno nie będzie zachęcać do korzystania z nich, oczywiście to nie jest żadna wada bo KTM bo ten motocykl nie jest dla ludzi lubiących pomrukiwanie silnika na wolnych obrotach i nie ma znaczenia czy to będzie 990 1190 czy 640,myślę, że ludzie, którzy jeździli starszymi sprzętami wiedzą o czym piszę, o kulturze pracy silnika i oddawaniu momentu i mocy w każdym zakresie obrotów, obecne silniki mają lepsze niby lepsze parametry ale kultura oddawania tej mocy i momentu to jest jakaś masakra... pod zbiornikiem. Niestety przy stopniu sprężania 12,5 czy 13:1 nie da się uzyskać kultury pracy silnika w niskim zakresie obrotów, moc i moment będzie ale wysoko, dla porównania dodam, że AT ma 9:1, i nie ma szans aby z tego dało się wycisnąć 80KM, ale dzięki temu silnik tylko szumi, zawsze jest coś za coś. Duża moc z danej pojemności silnika zawsze skutkuje pogorszeniem niskich obrotów i aby to poprawić stosuje się przepustnice w wydechu, zmienne długości kanałów ssący i inne czary mary co owszem daje bardzo dobre efekty na papierze ale taki silnik nigdy nie będzie pracował "kulturalnie" Pozdro,  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 21:28 |