| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Kwestie różne, ale podróżne. Jak nic z powyższego o podróżowaniu Ci nie pasuje, pisz tutaj... | 
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#14 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2015 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 3,271
				 
Motocykl: ATAS 2024 
Przebieg: 8000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dzisiaj właśnie był  pierwszy dzień testów, załadowałem na maxa butami i garderobą i wyszło coś 9 kg. 
		
		
		
		
		
		
		
	Załadowałem i ruszam. Myślałem , że będzie ciężej podnieść z bocznej stopki, nie było. No to jedziemy, motocykl reaguje jak bez torby, zarówno Jak jedzie szybko, jak i powoli. Miałem wrażenie ze nawet równoważy tłumik. Manewry parkingowe też bez walenia się na stronę torby. Początkowo myślałem że ściąga w jedną stronę, ale to był efekt wiatru i marnej drogi wiejskiej. Do 130 km/h nie ma żadnej shimie, jeszcze tylko zostaje test autostradowy, ale raczej do 170 nie spodziewam się żadnych efektów Nie ma strachu wjeżdżać między auta. Spokojnie zestaw obsłuży wyjazd majowy. ![]()  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Wady i zalety Big Twins od KTM-a 1090/1190/1290 | Dubel | KTM | 1117 | 06.05.2025 10:45 | 
| Wszystko na temat XR 650 L . Wady , zalety, usterki | Franz | Honda - inna niż AT & NAT | 65 | 21.06.2023 16:37 |