|  | 
| 
 Wady, zalety jazdy motocyklem z jednym kufrem/sakwą. Na wyjeździe  nie chce mi się oprócz centralnego kufra brać torby na siedzenie, za to jedna torba boczna mocowana do stelaża by mi pasowała i teraz gupie pytanie obciążenie tylko jednej strony, przykładowo lewej ( tak do 15 kg) wpływa jakoś na stabilność i manewrowość? We włoszech robią to nagminnie, a taki jden tylko kufer boczny to o wiele ciaśniejsze filtrowanie korków i łatwiejsze parkowanie. Raczej liczę na praktyczne(używających) odpowiedzi, niż wywody teoretyczne | 
| 
 można się przyzwyczaić po chwili ale zawsze w tą stronę moto będzie skręcało chętniej. ćwiczyłem jedną sakwę na XT600 i becie ALP - myślę, że było to 5-8kg. podczas jazdy na wprost po prostu zakładasz poprawkę i po chwili tego nie czuć. 15kg to niemal worek cementu - trochę tej wagi to będzie jeśli faktycznie chcesz tyle uwiesić. swoją drogą zawsze mnie dziwiły limity wagi podane wewnątrz kufrów typu MAX5kg :/ ale podane 15kg to jednak jest trochę w asymetrii. | 
| 
 Mam znajomego który jeździł czasem z jednym kufrem. Nie narzekał ale jak doładowany to mówił że nieco czuć było. Więc dać się da... Ja osobiście zawsze preferuje rolkę Crosso na miejscu pasażera. | 
| 
 Cytat: 
 Zależy jaki worek, bo mnie worek cementu kojarzy się z 50 kg, fakt 15 kg to dużo, przesadziłem | 
| 
 Cytat: 
 Wysłane z mojego M2101K6G przy użyciu Tapatalka | 
| 
 50 kg to było dawno temu :) wtedy to ludzie chodzili do radiologow jak nie wiem :) Teraz o ile mi wiadomo worek zniewiesciał i ma 20kg :) | 
| 
 Też jeżdżę od wielu lat tylko z jednym kufrem, tym od strony przeciwnej do wydechu. W jeździe nie czuć, zwłaszcza z pasażerem, którego nogi osłaniają kufer od naporu wiatru. Ciężar czuć przy manewrach po dziurach jadąc wolno i podnosząc motor z bocznej podstawki, bo u mnie to akurat ta sama strona. Powody takiej jazdy są dwa: większa mobilność np. między samochodami a i po latach nie ma już co pakować w duży kufer. | 
| 
 Przejeździłem kilkadziesiąt tysiaków viadrem z prawym kufrem, kwestia przyzwyczajenia moim zdaniem. Jak jedziesz dwie paki po autostradzie to wówczas czuć, szczególnie jak pizga wichrem, przy niższych prędkościach bez czynników ubocznych. | 
| 
 Jeździłem z 1 jednym po stronie wydechu (prawa). Było mi tak lepiej nie mieć kufra od strony włażenia na motór czyli od lewej. Nie odczuwałem jakiś większych problemów podczas jazdy. https://i.ibb.co/N3BFLYD/222.pnghttps://i.ibb.co/M6bh7rj/22222.png | 
| 
 Dziękuję adminowi za zmianę tytułu tematu, ale naprawdę wydawało mi się ,że to gupie pytanie było :) Na wiosnę zaczynam testy :) | 
| Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:53. | 
	Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.