|  19.06.2019, 18:25 | #231 | |
|  |   Cytat: 
 Jest jeszcze jedno możliwe wyjaśnienie - oszukujący licznik w dystrybutorze. | |
|   |   | 
|  20.06.2019, 00:45 | #232 | |
|  Zarejestrowany: May 2016 Miasto: radom 
					Posty: 105
				 Motocykl: crf 1000A->790advR/drz 400e   Online: 1 tydzień 6 dni 17 godz 30 min 33 s |   Cytat: 
 Crf nic nie pali przy małych prędkościach....przy większych robi się kompletnie nieekonomiczna. Wiem ze to motur do czegoś innego, ale zaskoczyło mnie to konkretnie. Dla przykładu takie litrowe sporty przy w miarę równej jeździe od 1,8 do 2,2 palą 6,4 litra. Aerodynamika jednak robi swoje. | |
|   |   | 
|  20.06.2019, 02:16 | #233 | 
| Kiedyś R.T70  Zarejestrowany: May 2014 Miasto: Częstochowa 
					Posty: 1,421
				 Motocykl: Była RD04 Przebieg: 120000+   Online: 3 miesiące 2 tygodni 5 dni 7 godz 52 min 52 s |   
			
			Moja VFR 1200 przy 200 km/h pali 17.    
				__________________ Serdecznie pozdrawiam. Romek T. | 
|   |   | 
|  20.06.2019, 08:14 | #234 | 
|  |   
			
			Wypad w Alpy ATAS i Ktm1090 adv. Na autostradach Afryka piła jak smok (160-180, 9-10L). Na stacje zjeżdżaliśmy przeze mnie. Ktm ewidentnie wygrywał, palił o 1-2L mniej. Po górskich serpentynach sytuacja się odwróciła. Afryka miała spalanie o ok 2-2,5L mniejsze. Styl jazdy taki sam, zdecydowanie nie eco   | 
|   |   | 
|  20.06.2019, 09:00 | #235 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   
			
			Moj 1190 przy spokojnej jezdzie pali 1L wiecej nic CRF, na autostradzie i przy szybkic przelotach 1-2l mniej, przy dorej zabawie pala podobnie tyle ze na pomaranczy frajda i adrenalina 1000 razy wieksza    | 
|   | 
|  21.06.2019, 19:22 | #236 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 34 min 36 s |   
			
			w CRF spalanie rośnie lawinowo wraz ze wzrostem prędkości oraz obciążeniem np: jazda samemu na pusto po dziadowsku : bez problemu 4.2 jazda w dwie osoby na pusto bez kufrów jak wyżej : 5.3 także różnica spora... CRF z obciążeniem trzeba bardzo kręcić bo nie jedzie i pali wtedy dużo więcej jak np. mój poprzedni 1200GS. | 
|   |   | 
|  21.06.2019, 20:59 | #237 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Germany 
					Posty: 5,909
				 Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz   Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s |   
			
			Dzisiaj z Sarajewa do Zadaru z bagarzem solo spaliła 4.9. średnia z 3 tyś bokami to 5.2 samemu plus bagaż. Jest ok.
		 | 
|   |   | 
|  22.06.2019, 08:54 | #238 | 
|  Zarejestrowany: May 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,271
				 Motocykl: ATAS 2024 Przebieg: 8000   Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s |   
			
			Ja mam spalanie 5,5 niezaleznie co robię. Raz bylem autem w Norwegii, i tam spalilo mi 5, gdy w Polsce pali 8. Wyniki 4 na 100 to tylko przy emeryckiej jeździe, inaczej no way
		 | 
|   |   | 
|  22.06.2019, 09:02 | #239 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   | 
|   | 
|  22.06.2019, 09:31 | #240 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2010 Miasto: Zgierz 
					Posty: 1,373
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze Przebieg: duży :)   Online: 2 miesiące 3 tygodni 1 dzień 6 godz 45 min 51 s |   
			
			
I shimmy przy 120 km/h niezaleznie od opony jaką na przöd założę...    Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka 
				__________________ GS über alles!!!     | 
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Zakup akumulatora do RD 04 . | DRAGON76 | Wszystko dla Afryki | 11 | 01.01.2015 21:06 | 
| Szybki zakup GPS | ArtiZet | Zastosowanie praktyczne | 16 | 13.11.2013 12:28 |